Beoordeeld op 19 mei 2018

in een rustige omgeving aan de zee een prachtig hotel met mooie zwembaden. Het eten ter plaatse was fantastisch en de kamers verzorgt. Zeer gedienstig en vriendelijk personeel die altijd klaar stonden om je te helpen. De Business lounge kon wel iets beter uitgebaat worden.

Kamertip: vraag bij de business class rooms de kant van het zwembad .
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Aaron V, Manager van Radisson Blu Resort, Malta St Julian's, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2018

Beste gast,

Bedankt voor je review. We zijn blij om te horen dat je van deze ervaring hebt genoten.

Oprecht,

Aaron Vella

Beoordeeld op 11 december 2017

Fantastisch hotel, extreem vriendelijk personeel. Het eten in de restaurants is aan de prijzige kant maar je krijgt zeker waar voor je geld. De cocktails zijn ook aan te raden! De kamers werden iedere dag goed schoongemaakt, en de medewerkers bij de receptie waren erg behulpzaam.

Kamertip: Beste uitzicht is aan de achterkant van het hotel (gericht op zee)
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
juditsandor, Guest Relations Manager van Radisson Blu Resort, Malta St Julian's, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 december 2017

Beste gast,

Bedankt voor je review. We hopen dat we je in de toekomst weer kunnen verwelkomen.

Beoordeeld op 21 september 2017 via mobiele applicatie

Positieve punten:
-Lekkere eten lunch, dineren, ontbijt super.
-Vriendelijke bediening.
-voldoende zonnebeden en geen gedoe met handdoeken.
-Goede locatie, rustig en toch niet te ver van de drukte.
-Goede bedden

Neutraal:
-Verouderde kamer, is aan vernieuwing toe. (Gordijn, verlichting badkamer,...)
-Netheid is oke maar ook niet meer.

Negatief:
-Buitenkant hotel (zwembad , gevel) is aan renovatie toe......

Toch is dit hotel prijs kwaliteit zeker geen slechte keuze.....

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
juditsandor, Guest Relations Manager van Radisson Blu Resort, Malta St Julian's, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 september 2017

Beste gast,

Bedankt voor uw beoordeling. We hopen u graag weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 8 september 2017 via mobiele applicatie

Voor de verandering een 5 sterren hotel genomen. Prima kamer. Jammer dat er mieren rondlopen, maar na 2 keer melden waren ze weg. Minibar aanwezig. Let op! Deze koelkast ziet dat je er iets uithaalt! Blikje Cisk €4,-- En is niet trouwens niet goedkoop.
Toch valt het hotel een beetje tegen. Op details gaat het mis. Vertrek je weer naar huis voor 0700uur dan heb je een heel karig ontbijt. Zie foto.
Na een stevige regenbui is het meubilair nat ( ook de tafels) maar droog maken doen we niet als de bui voorbij is.
Dineren in het hotel is ook duur.
De bushalte ligt op 150m.
Biertje in t hotel kost €3,50. Witte wijn €5,80

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
juditsandor, Guest Relations Manager van Radisson Blu Resort, Malta St Julian's, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 september 2017

Beste gast,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij hopen dat we u van harte welkom zullen verwelkomen in de toekomst.

Beoordeeld op 22 juni 2017

Wij hadden een terracesuite die ons uitstekend beviel. Het hotel ligt buiten de drukte, en alles is bijzonder goed te voet of per bus bereikbaar. De buiten heeft wel wat onderhoud nodig. Tijdens ons verblijf waren er (bleek vanwege een actie) veel huilende kinderen en baby's wat wij als minder ervaarden. Ontbijt uitstekend, restaurant goed en bijzonder vriendelijk personeel.

• Verbleef: juni 2017, reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
juditsandor, Guest Relations Manager van Radisson Blu Resort, Malta St Julian's, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juni 2017

Beste gast,

Bedankt voor uw beoordeling. We hopen u van harte welkom te ontvangen.