Gratis annuleren tot 01-10-21
2.113 - 2.118 van 4.256 beoordelingen
Beoordeeld op 11 april 2019 via mobiele applicatie

Beoordeeld op 10 april 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: april 2019
augustinassukys, Guest Relations Manager van The Westin Dragonara Resort, Malta, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2019

Beoordeeld op 3 april 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: april 2019
jelenapremovic, Operation Executive van The Westin Dragonara Resort, Malta, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 april 2019

Beoordeeld op 31 maart 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: februari 2019