• Zwembad
Le Meridien St. Julians(Saint Julian's)
InterContinental Malta(Saint Julian's)
Priceline
Hotel Valentina(Saint Julian's)
Priceline
8 februari 2016 beoordeeld

De afgelopen jaren heb ik al 3x in dit hotel verbleven en het hotel is werkelijk geweldig! Buiten de heerlijke, ruime kamers en de prachtige algemene ruimtes is het ook heerlijk vertoeven bij de zee. Het personeel is super aardig en het ontbijt is van een ongekend niveau.

Het enige wat nog mist is gratis wifi op de kamers voor een hotel van deze klasse zou dat wel verwacht mogen worden.

Kamertip: Zelf hou ik het meest van de kamers met uitzicht op de baai
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
DanielaBajada, Guest Relations Manager van The Westin Dragonara Resort, Malta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 februari 2016

Dear Lindsey A,

Thank you for your review and for choosing the Westin Dragonara Resort once again.

We are very happy to read that you have enjoyed your stay and our Buffet Breakfast at the Terrace Restaurant.

Your comments in relation to our internet pricing is well noted, it is only thanks to feedback from our guests that we can improve.

We look forward to have you stay with us soon and until then,

Stay Well
Daniela Bajada
Guest Relations Manager

26 november 2015 beoordeeld

Het Westin is gelegen op een schiereiland tegenover het drukke uitgaanscentrum pacevillel, waar je dus absoluut geen last van hebt Vanaf het moment van binnen komst straalt de luxe je tegemoet. Heerlijke lounge , mooie zwembaden. Fijne kamers met uitzicht op zee

• Verbleef: december 2014, reisde met een partner
MicallefStephanie, Guest Relations Manager van The Westin Dragonara Resort, Malta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 november 2015

Dear Hans Z,

Thank you for staying at The Westin Dragonara Resort and for your time to write this review following your stay.

We look forward to welcome you back to the Resort in the near future.

10 oktober 2015 beoordeeld

dit is een goed bezet hotel en daarom doet men niets aan de probleem punten.het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.maar ik denk dat het fout zit aan de top.
op de vijfde verdieping hebben alle kamers een stinkende geur.de koffie is zeer slecht.
verder moet je voor alles bijbetalen zelfs voor de muggen op de kamer.5 euro om het muggen toestel te gebruiken en 5 euro per half uur internet.
verder is in de badkamer niet altijd alles voorhanden je moet het steeds gaan vragen om het te krijgen.
ik denk niet dat men hieraan iets gaat veranderen zolang de klanten blijven komen.men weet zeer goed wat er fout is maar er word niets aan gedaan en iedere donderdag word u uitgenodigd om iets te drinken en u hart te luchten tegen een student manager en volgend jaar zijn de klachten nog steeds dezelfde
tip neem geen kamer op de vijfde verdieping er hangt een muffe geur

Kamertip: weiger de vijfde verdieping wegens stank
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met vrienden
MicallefStephanie, Guest Relations Manager van The Westin Dragonara Resort, Malta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 oktober 2015

Dear mathieu c,

Thank you for your time to share your feedback following your stay at the Resort.

We regret to know that in some areas we did not manage to meet your expectations and for this we apologise. We invite you to contact us directly on stephanie.micallef@westin.com with further details on your experience at the Resort.

Whilst thanking you once again, we hope to have the opportunity to welcome you back in the near future.

1 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier eind september 10 dagen verbleven.
Gekozen voor het executive pakket, kamer op de 8ste verdieping met uitzicht op het zwembad en zee/baai.
Prachtig grote kamer en nette badkamer. Zeer comfortabel bed en balkonmeubilair.

Executive-lounge was de hele dag bereikbaar/beschikbaar en gevuld met drankjes en kleine snacks.
'S avonds tussen 18:00-20:00 wordt het assortiment uitgebreid en is het er erg gezellig.
Het ontbijten hier is heel aangenaam. Minder keuze dan het buffet beneden uiteraard. Maar voor ons absoluut compleet! En vrolijke vlotte bediening!

Al het personeel is vriendelijk, extra plusje voor Malcolm (conciërg) en Sarah en Beppe van restaurant Palio's You smile - we smile!!

Het terrein van het hotel is mooi en goed onderhouden. Maar wel redelijk kaal.
Eigenlijk is alles terras/rots/cement. Beetje meer palmbomen en gras zou geen kwaad kunnen.
Zwembaden zijn schoon en goed onderhouden.
Helaas zijn de drankjes vrij duur aan het zwembad. Wat raar is want bij Palio's betaal je voor de zelfde wijn veel minder.
Het reglement zegt dat je geen stoelen mag reserveren. Uiteraard gebeurt dit toch - dan vind ik dat je als hotel moet ingrijpen. Enorm grote ergernis van de andere gasten.

Ik geef dit hotel *****+
Het is gewoon goed - goed management en geweldig personeel. Stuk voor stuk.
Ik kom hier graag terug!

Verbleef: september 2015, reisde met een partner
MicallefStephanie, Guest Relations Manager van The Westin Dragonara Resort, Malta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 oktober 2015

Dear Rokamakaes,

Thank you for your review following your stay at The Westin Dragonara Resort.

We are glad to know that you have enjoyed your stay and the Resort’s facilities and look forward to welcome you back in the near future.

14 september 2015 beoordeeld

Hoogstwaarschijnlijk een van de beste hotels op Malta.
Op een rijtje de + en - die wij persoonlijk geven :

Pluspunten :
+Goede, centrale ligging op wandelafstand van Paceville (uitgangs & shoppingsbuurt) en San Giljan (leuke restaurants & shops)
+Zeer uitgebreid ontbijtbuffet
+Ruime kamer met alle comfort
+Zeer vriendelijk & behulpzaam personeel
+Gratis parking voor huurwagen
+Ruim zwembad met meer dan voldoende ligplaatsen, ook no kids zone net aan de zee
+Fitness & binnenzwembad

Minpunten :
-1 uur gratis internet in de lobby maar traag.... wil je meer dan moet je dik betalen... zo'n 35€ voor 5dagen... Iedere klant klaagt hierover maar is blijkbaar ook in de andere hotels het geval...
-geen vers fruitsap... misschien kritisch maar voor een 5 sterren hotel wil ik geen poedersapjes drinken...

TIP : boek een kamer met ontbijt, niet halfpension. Op wandelafstand zijn er meerdere super lekkere restaurants waaronder 2 van het hotel zelf zijn (Quadro, Pallagio)

Onze top qua restaurents in de buurt :
1/ Zeri's
2/ Quadro
3/ Chapter One
4/ Blue Elephant (Aziatisch)
5/ Palio's (Italiaans)

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
MicallefStephanie, Guest Relations Manager van The Westin Dragonara Resort, Malta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 september 2015

Dear B-Travelerman,

Thank you for reviewing your experience at The Westin Dragonara Resort.

We are happy to note in your comments that you have enjoyed this visit and your feedback has been shared with our team.

We hope to have another opportunity to welcome you back in the near future.

Kind regards,