Gratis annuleren tot 27/07
  • Inclusief ontbijt
Hotel Juliani(Saint Julian's)
TripAdvisor
26 november 2015 beoordeeld

Het Westin is gelegen op een schiereiland tegenover het drukke uitgaanscentrum pacevillel, waar je dus absoluut geen last van hebt Vanaf het moment van binnen komst straalt de luxe je tegemoet. Heerlijke lounge , mooie zwembaden. Fijne kamers met uitzicht op zee

• Verbleef: december 2014, reisde met een partner
MicallefStephanie, Guest Relations Manager van The Westin Dragonara Resort, Malta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 november 2015

Dear Hans Z,

Thank you for staying at The Westin Dragonara Resort and for your time to write this review following your stay.

We look forward to welcome you back to the Resort in the near future.

10 oktober 2015 beoordeeld

dit is een goed bezet hotel en daarom doet men niets aan de probleem punten.het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.maar ik denk dat het fout zit aan de top.
op de vijfde verdieping hebben alle kamers een stinkende geur.de koffie is zeer slecht.
verder moet je voor alles bijbetalen zelfs voor de muggen op de kamer.5 euro om het muggen toestel te gebruiken en 5 euro per half uur internet.
verder is in de badkamer niet altijd alles voorhanden je moet het steeds gaan vragen om het te krijgen.
ik denk niet dat men hieraan iets gaat veranderen zolang de klanten blijven komen.men weet zeer goed wat er fout is maar er word niets aan gedaan en iedere donderdag word u uitgenodigd om iets te drinken en u hart te luchten tegen een student manager en volgend jaar zijn de klachten nog steeds dezelfde
tip neem geen kamer op de vijfde verdieping er hangt een muffe geur

Kamertip: weiger de vijfde verdieping wegens stank
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met vrienden
MicallefStephanie, Guest Relations Manager van The Westin Dragonara Resort, Malta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 oktober 2015

Dear mathieu c,

Thank you for your time to share your feedback following your stay at the Resort.

We regret to know that in some areas we did not manage to meet your expectations and for this we apologise. We invite you to contact us directly on stephanie.micallef@westin.com with further details on your experience at the Resort.

Whilst thanking you once again, we hope to have the opportunity to welcome you back in the near future.

1 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier eind september 10 dagen verbleven.
Gekozen voor het executive pakket, kamer op de 8ste verdieping met uitzicht op het zwembad en zee/baai.
Prachtig grote kamer en nette badkamer. Zeer comfortabel bed en balkonmeubilair.

Executive-lounge was de hele dag bereikbaar/beschikbaar en gevuld met drankjes en kleine snacks.
'S avonds tussen 18:00-20:00 wordt het assortiment uitgebreid en is het er erg gezellig.
Het ontbijten hier is heel aangenaam. Minder keuze dan het buffet beneden uiteraard. Maar voor ons absoluut compleet! En vrolijke vlotte bediening!

Al het personeel is vriendelijk, extra plusje voor Malcolm (conciërg) en Sarah en Beppe van restaurant Palio's You smile - we smile!!

Het terrein van het hotel is mooi en goed onderhouden. Maar wel redelijk kaal.
Eigenlijk is alles terras/rots/cement. Beetje meer palmbomen en gras zou geen kwaad kunnen.
Zwembaden zijn schoon en goed onderhouden.
Helaas zijn de drankjes vrij duur aan het zwembad. Wat raar is want bij Palio's betaal je voor de zelfde wijn veel minder.
Het reglement zegt dat je geen stoelen mag reserveren. Uiteraard gebeurt dit toch - dan vind ik dat je als hotel moet ingrijpen. Enorm grote ergernis van de andere gasten.

Ik geef dit hotel *****+
Het is gewoon goed - goed management en geweldig personeel. Stuk voor stuk.
Ik kom hier graag terug!

Verbleef: september 2015, reisde met een partner
MicallefStephanie, Guest Relations Manager van The Westin Dragonara Resort, Malta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 oktober 2015

Dear Rokamakaes,

Thank you for your review following your stay at The Westin Dragonara Resort.

We are glad to know that you have enjoyed your stay and the Resort’s facilities and look forward to welcome you back in the near future.

14 september 2015 beoordeeld

Hoogstwaarschijnlijk een van de beste hotels op Malta.
Op een rijtje de + en - die wij persoonlijk geven :

Pluspunten :
+Goede, centrale ligging op wandelafstand van Paceville (uitgangs & shoppingsbuurt) en San Giljan (leuke restaurants & shops)
+Zeer uitgebreid ontbijtbuffet
+Ruime kamer met alle comfort
+Zeer vriendelijk & behulpzaam personeel
+Gratis parking voor huurwagen
+Ruim zwembad met meer dan voldoende ligplaatsen, ook no kids zone net aan de zee
+Fitness & binnenzwembad

Minpunten :
-1 uur gratis internet in de lobby maar traag.... wil je meer dan moet je dik betalen... zo'n 35€ voor 5dagen... Iedere klant klaagt hierover maar is blijkbaar ook in de andere hotels het geval...
-geen vers fruitsap... misschien kritisch maar voor een 5 sterren hotel wil ik geen poedersapjes drinken...

TIP : boek een kamer met ontbijt, niet halfpension. Op wandelafstand zijn er meerdere super lekkere restaurants waaronder 2 van het hotel zelf zijn (Quadro, Pallagio)

Onze top qua restaurents in de buurt :
1/ Zeri's
2/ Quadro
3/ Chapter One
4/ Blue Elephant (Aziatisch)
5/ Palio's (Italiaans)

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
MicallefStephanie, Guest Relations Manager van The Westin Dragonara Resort, Malta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 september 2015

Dear B-Travelerman,

Thank you for reviewing your experience at The Westin Dragonara Resort.

We are happy to note in your comments that you have enjoyed this visit and your feedback has been shared with our team.

We hope to have another opportunity to welcome you back in the near future.

Kind regards,

4 augustus 2015 beoordeeld

We zijn hier een weekje geweest in juli 2015. Redelijk goede uitvalsbasis voor 3 cities. Hop-on bus stopt voor de deur. Zeer vriendelijke en hulpvaardige bediening doorheen geheel hotel. We hebben enkel ontbijt genomen (goed en uitgebreid, enkel koffie niet te drinken....) omdat we 's avonds graag op diverse locaties gaan eten. Bij het hotel horen 2 restaurants. Het Italiaans restaurant is eerder basic, misschien OK indien je reist met kleine kinderen. Het visrestaurant Quadro is wèl een aanrader. Correcte bediening, prachtig uitzicht, lekkere gerechten...
Wel jammer dat we 130 euro hebben moeten betalen voor een weekje wifi op de kamer te hebben. Aan het zwembad (en lobby) is de wifi wel gratis maar valt hij dikwijls uit.

Kamertip: Torenkamers hebben een heel ruim terras
  • Verbleef: juli 2015, reisde met familie
MicallefStephanie, Guest Relations Manager van The Westin Dragonara Resort, Malta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2015

Dear Jola14,

Thank you for staying at The Westin Dragonara Resort and for your review following your stay.

We are happy to notice in your review that you have enjoyed the visit and we look forward to welcome you back in the near future.

Best regards