Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.538)
Beoordelingen filteren
1.538 resultaten
Waardering van reizigers
344
562
379
147
106
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
344
562
379
147
106
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.538 beoordelingen
Beoordeeld op 8 augustus 2018 via mobiele applicatie

Dit is een gemiddeld hotel. Omdat het Golden Tulip betreft had ik meer verwacht. De entree is mooi en medewerkers behulpzaam. Hotel verder is wel echt aan renovatie toe! Onze kamers waren gedateerd. Fitness is volgens mij van voor WOII.
Ontbijt was prima. Niet mega uitgebreid, maar niks mis mee.
Locatie goed.
Zwembad met bar/restaurant prima. Extra parasol is welkom.

@vivaldigoldentulip: waarom sluiten jullie het zwembad op zaterdagmiddag en -avond voor gasten in verband met een feest? Ik betaal voor de faciliteiten dus dit is echt niet ok! Compenseer in ieder geval je gasten.

Verbleef: augustus 2018, reisde met vrienden
Bedank NielsvI
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Guest R, Guest Relations Manager van Golden Tulip Vivaldi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 augustus 2018
Google-vertaling

Dear Nielsvl,

Your feedback about the recent stay at the Golden Tulip Vivaldi hotel is much appreciated. I would like also to thank you for having booked with us and shared your thoughts within this community.

Your account is very important to us and i can assure you that we will be assessing those aspect to be improved in order to let always our guests experience the best service and facilities.

As a member of the hotel management i feel responsible if you came across any inconvenience with regard to the rooftop pool. Kindly note that we placed signs in advance to inform about the upcoming situation.

I am sure we could have done more to deliver the kind of service and attention you deserve and i would be more than happy if you wrote me at this e-mail address : guestrelations@goldentulipvivaldi.com , allowing me to do the extra mile.

Wishing to hear from you soon,

Cordially
Massimiliano Bartolini
Duty Manager





Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 augustus 2018

Zeer mooi en net hotel met een zwembad en poolbar op het dak. Het ontbijt is zeer uitgebreid. Ideaal gelegen dichtbij Paceville en St-Julian's Bay. Vriendelijk personeel en propere kamers. Prijs-kwaliteit zeer goed.

  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank HanneL613
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Guest R, Guest Relations Manager van Golden Tulip Vivaldi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 augustus 2018
Google-vertaling

Dear Hanne L,

Thank you very much for having stayed with us and for letting us know this beautiful outcome.

We are ecstatic in learning about your experience at the Golden Tulip Vivaldi hotel; our dedication and efforts in trying to satisfy our guests wishes are now fully rewarded.

Following such a nice review it would be a pleasure to give you my e-mail address so i could be able to better reply to your future queries or reservations without you having to do any efforts.

Looking forward to hearing from you and welcoming you back,

My sincerest regards
Massimiliano Bartolini
Duty Manager
guestrelations@goldentulipvivaldi.com












Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 januari 2018 via mobiele applicatie

Grote kille receptie, overal branden tl balken. Receptie is vriendelijk en bekwaam. De kamers zijn niet erg groot met harde bedden. Alles is aanwezig maar badkamer ziet er wat slordig uit. Vast een student kitter bezig geweest. S”avonds in het restaurant gegeten en dit was vreselijk. Geen keuze en wat ik kreeg smaakte nergens naar. Ontbijt was wel redelijk in orde maar zag dezelfde witte bonen die ik de vorige dag als soep kreeg. Budget hotel en voor het eten gewoon een leuk restaurant op de straat zoeken

Verbleef: januari 2018, reisde alleen
Bedank Wietze2014
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Guest R, Guest Relations Manager van Golden Tulip Vivaldi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 januari 2018
Google-vertaling

Dear Wietze2014,

Thanks for letting us know about your last experience at the Golden Tulip Vivaldi hotel and for the time you dedicated to describe it.
We are so glad that you found the reception appealing and the staff friendly and competent and thanks for noting it.
Regarding the bathroom we are sorry to hearing about that; we will consider your opinion in case of future assessments.

Thanks for informing us about the shortcomings related to the restaurant; we already spoke to the manager and we are monitoring the situation. Please note that the restaurant is run by “Storie & Sapori” which took over since the last December.
Should you decide to visit us for another stay we would be very glad to let you experience our best service and product.

Best regards
Massimiliano Bartolini
Duty Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 november 2017 via mobiele applicatie

Hotel bezocht tijdens een zakentrip. En daar is het hotel heel geschikt voor. Ruime kamers met een mooi bureau. Zelfs een "normaal" stopcontact is beschikbaar. Hotel ligt net buiten het levendige centrum van St Julians bay. Verder is hier niet veel te beleven. Op ca 300 meter een klein stadsstrandje waar het zomers best druk kan zijn. Het boeken van een taxi gaf wat problemen in het hotel vanwege mijn vroege vlucht. Ik kon kiezen voor een te vroeg vertrek of net iets te laat. Dat kan beter als service. Bij het taxipunt 200 meter verderop kun je 24 uur per dag terecht.

Verbleef: november 2017, reisde voor zaken
Bedank Robert K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Guest R, Guest Relations Manager van Golden Tulip Vivaldi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 december 2017
Google-vertaling

Dear Robert K,

Thank you for taking the time to review your stay at the Golden Tulip Vivaldi hotel.
We are so pleased to reply to the nice comments you shared with the community regarding the room and the location.
Our hotel due to our location represents a good compromise between those who want to enjoy their time visiting the local shops, tasting the maltese restaurants food, or going out for the night clubbing and partying and those ones who privilege the simplicity and tranquillity of the sea side especially during winter time.
Our wellness center can provide a number of services such as spa, turkish bath,gym and of course body treatments. This way our business travellers can relax and enjoy their time as if they were on vacation.
We are sorry about the inconvenience you came across regarding the taxi and thanks for letting us know, giving us the opportunity to rectify the issue.
We look forward to hosting you soon and on behalf of the Golden Tulip Vivaldi we wish you,

Best regards and merry Christmas
Massimiliano Bartolini
Duty Manager
guestrelations@goldentulipvivaldi.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 juli 2017 via mobiele applicatie

Hier met 3 vrienden verbleven.

De locatie is top omdat je overal heel dichtbij zit.
Van stap gelegenheden heb je geen last en de balkondeur heeft dubbelglas.
De kamers zijn ruim en schoon net zo als op de foto's.
Op het dakterras zit een zwembad en bar.
Het zwembad is niet super groot maar dit is ook niet nodig.
Ligbedden zijn er genoeg dus als je wat later uit je bed bent hoef je hier niet om te vechten
Bij de bar kun je gezellig een drankje doen en genieten van het uitzicht.
Als het heel warm is dan is het dakterras de locatie om een beetje af te koelen omdat hier altijd een lekker briesje staat.
Ik zou dit hotel zeker aanbevelen aan mijn vrienden of familie.

Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
1  Bedank Bryan P
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
VivaldiHotelMalta, General Manager van Golden Tulip Vivaldi Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2017
Google-vertaling

Dear Bryan P,

Thank you for taking the time to share this fantastic review of your recent experience with us at the Golden Tulip Vivaldi hotel.

I am delighted to read that you had stayed with us with some friends and found our hotel and its location extremely good. I am pleased you enjoyed the roof top area with its bar and pool: the relaxed atmosphere created by its wonderful view over the bay is the ''hidden gem'' of our hotel.

Dear Bryan P, many thanks for recommending us to other TripAdvisor users. Please let me know if you would be planning a return visit to Malta as it would be my pleasure indeed to look after your reservation.

Warmest regards,

Giacomo Magi
gmagi@goldentulipvivaldi.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken