Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (5.432)
Beoordelingen filteren
5.432 resultaten
Waardering van reizigers
3.711
1.233
328
93
67
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
3.711
1.233
328
93
67
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 5.432 beoordelingen
10 september 2018 beoordeeld

Mooi vernieuwd, groot hotel maar komt zo niet over! 4 zwembaden maar begin september voldoende plaats om rustig te liggen. Vriendelijk behulpzaam personeel dat helpt om een passend restaurant te vinden wat achteraf telkens volledig de verwachting was. Elephant bleu zeer lekker, bar ook gezellig!

  • Verbleef: september 2018, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Bedank peetersyannick
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MaximeE56, Manager van Hilton Malta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 september 2018
Google-vertaling

Dear Mr Peetersyannick,

Thank you for staying with us at Hilton Malta and also for taking a moment to share this recent experience with all the other travelers.

The team members of Hilton Malta are glad to hear you enjoyed this stay and that you found the team member helpful, always ready to accommodate you as this is our main commitment. We also appreciate to hear that you enjoyed our Thai Restaurant, the Blue Elephant, and our outdoor facilities.

Kindly be ensured that all the team members and I, are looking forward to welcome you back in Malta in a not too distant future.

Remaining at your service,

Maxime Escudero - Duty Manager
Hilton Malta *****

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
29 augustus 2018 beoordeeld

Hilton doet zijn reputatie van topkwaliteit alle eer aan met Hilton Malta. Mooie kamers, lekker eten, mooie zwembaden (voldoende ligzetels de ganse dag door, dus handdoekleggen is absoluut maar sommige mensen kunnen het echt niet laten en doen het toch). Supervriendelijk personeel en doen alles wat ze kunnen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken (vooral Aline hartelijk bedankt voor de goede zorgen)Voor ons één van de beste hotelervaringen ooit

  • Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Bedank K F
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Maxime E, Duty Manager van Hilton Malta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 augustus 2018
Google-vertaling

Dear K F,

Thank you first for staying with us but also for taking the time to share your recent experience at Hilton Malta.

The guest satisfaction being our priority, we are delighted to hear that we reached your expectations and that you found our property to your liking.

The entire Management of Hilton Malta is looking forward to welcome you back. Until then, we wish you all the best.

Sincerely,

Maxime Escudero - Duty Manager
Hilton Malta *****

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
23 augustus 2018 beoordeeld

Wij hebben ons heel welkom gevoeld, mooi en proper hotel,Fijn zwembad, lekker ontbijt, heel vriendelijk personeel. We loved itWe zullen zeker graag terugkeren in de toekomst en raden dit hotel ook aan

  • Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Bedank cindyfrey
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Robert V, Duty Manager van Hilton Malta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 augustus 2018
Google-vertaling



Dear cindyfrey,

Thank you very much for staying at the Hilton Malta and taking a moment to share feedback on your stay with other travellers.

We are pleased to hear you were very satisfied by our hotel and found our staff very friendly. Our team takes great pride in your feedback and all your comments.

Thank you for recommending us so highly and looking forward to welcome you back again soon! Until then, on the behalf of everyone at Hilton Malta, I wish you all the best.

Yours Sincerely,
Robert Vella
Duty Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
19 augustus 2018 beoordeeld

qua hotel valt er niets op aan te merken, zelfs kamer met ijsblokjesmachine op ieder verdiep (noodzakelijk in juli en augustus). zeer vriendelijk personeel, wat het hotel een meerwaarde geeft, alhoewel de ontvangst 's avonds bij aankomst zeer koel was. Half pension is vijfsterrenhotel onwaardig. Het buffet 's avonds is streek gerelateerd, wat ik niet slecht vind, maar voor de mensen die het niet lusten is er geen alternatief, zelfs de woensdag is er aziatische avond, en de andere à la carte restaurant is Thais, zo ziet u maar. 2 weken verblijf is zeker af te raden, de menu's blijven identiek iedere week. Bij een italiaanse avond is er zelfs geen gewone spaghetti bolognese of met tomatensaus aanwezig. De à la carte restaurants zijn dan wel perfect, met het nodige prijskaartje. Qua sfeer is het absoluut down, geen animatie, geen muziek, enz... In de tussentijdse bar 1 avond per week jazz avond, die goed was maar zonder volk, iedereen gaat daar blijkbaar de stad in. De combinatie zakelijk-recreatief is blijkbaar geen goed idee, aan het ontbijt in short zitten tussen mensen met een pak en das geeft een raar gevoel. Dicht bij de haven met een gezellige uitgangsbuurt, maar dan weer 20 minuten rijden naar Valetta, de hoofdstad, waar de taxi's gretig gebruik van maken om tussen de 20 en 25 euro héén te vragen, de terugreis wordt onderhandelen om aan die prijs terug te raken. Kortom, prijs-kwaliteit zijn er véééééél betere hotels te vinden. Nog vergeten, voor full internet betaal je algauw 10 euro per dag meer, ongezien in deze tijden van digitalisatie.

Kamertip: boek via engeland, is stukken goedkoper
  • Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank geert l
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Aline H, Guest Relations Manager van Hilton Malta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 augustus 2018

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw feedback. Uw reactie is erg waardevol voor ons.

Wat jammer om te lezen dat uw verblijf niet geheel naar wens is geweest.

Uw bevindingen over het ontvangst, de buffets, de animatie hebben we intern met de desbetreffende afdelingshoofden besproken.

Wij verwelkomen u graag nog eens bij ons terug om u een perfect verblijf te kunnen laten ervaren.

Met vriendelijke groet,

Ivo Dijkstra

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
15 augustus 2018 beoordeeld

Wij verbleven hier 9 nachten en hadden een mooie ruime moderne kamer met terras en zicht op zee. Dagelijks schoongemaakt en af en toe handdoekversiering op bed. Alles naar wens. Ontbijt is ook ruim met veel fruit en granola. Super vriendelijk en professioneel personeel. Systeem om u naar ontbijttafeltje te brengen is praktisch. Meerdere zwembaden en door de hitte was het water wel niet zo fris meer in de namiddag. Ook kan je bij honger of dorst iets bestellen en is ook heel lekker. Hotel ligt ook ideaal. Dichtbij alles en toch nog rustig. Blue Elefant is aanrader, maar zeker ook Zest en Rossini Cibo Vino.

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
Bedank annvh70
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Robert V, Duty Manager van Hilton Malta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 augustus 2018
Google-vertaling

Dear annvh70,

Thank you very much for staying at the Hilton Malta and taking a moment to share feedback on your stay with other travellers.

We are pleased to hear you were very satisfied by our hotel and found our staff super friendly and professional. Our team takes great pride in your feedback and all your comments.

We are also grateful to receive your comments. I have shared these comments with my team. I would like to assure you that we greatly appreciate comments from our guests as these enable us to make improvements in everything we do, whenever and wherever possible.

We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Until then, on the behalf of everyone at Hilton Malta, I wish you all the best.

Yours Sincerely,
Robert Vella
Duty Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken