“Heerlijke gerechten”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
25 februari 2018 beoordeeld

Super goed restaurant met heerlijke gerechten. De eend was super lekker klaargemaakt en heel sappig. Ook lekkere ijsjes. Vriendelijke bediening.

22 november 2017 beoordeeld

Tijdens ons vierdaagse verblijf op Malta zijn we drie keer bij U Bistrot geweest, twee keer om te dineren en één keer om te ontbijten, omdat we er zo tevreden over waren. Al het eten wordt vers bereid, smaakt heerlijk, en is betaalbaar. Tot 12:00 uur worden allerlei ontbijtgerechten geserveerd, waarbij je de keuze hebt uit een verse fruitsmoothie (een aanrader), verschillende soorten thee en allerlei lekkere soorten koffie voor erbij. De hoofdgerechten variëren en zijn afhankelijk van de ingrediënten die in elk seizoen te krijgen zijn, maar alles wat we op hebben, was lekker en meer dan genoeg. Ook de toetjes waren heerlijk - de cheesecake is een aanrader!

9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In de avond geweest eten bij dit restaurant. We waren vrij vroeg dus er was plaats genoeg.
Beide hoofdgerechten (pompoenricotta risotto en een home made burger) waren heerlijk. Vervolgens werd de keuze uit de toetjes getoond op een plankje waar miniatuurtjes van de toetjes gemaakt waren en werd uitgelegd wat alles was. Dit was erg origineel. Uiteindelijk voor het chocoladecakeje gekozen waar de chocola uitstroomde. Deze was enorm lekker!
Prima bediening.
Het ligt aan een drukke straat maar hier hadden wij geen last van. Er stond leuke muziek op die voor een goede sfeer zorgde. Al met al een leuke en lekkere ervaring.

18 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleinschalig gezellig restaurant aan de rand van behoorlijk drukke weg. Als je de auto's langs het terras te druk vindt; er zijn ook tafels binnen.

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, gezellige inrichting, niet zo groot en een mooie kaart. Voor elk wat wils; vis, vlees, salades, burgers, gluten vrij en zelfs speciale calorie arme gerechten.

Nette prijzen. Aanrader voor het diner.

13 juni 2017 beoordeeld

De bediening is er heel hartelijk en je wordt er goed geadviseerd in verband met de proporties van de gerechten. Ze geven het eerlijk aan wanneer ze menen dat het voorgerecht te groot is in combinatie met het hoofdgerecht. Het delen van een voorgerecht is daar dan ook helemaal geen probleem.
Ook dit jaar weer heerlijk gegeten. Zelfs voor de mensen die op de caloriën moeten letten is er een uitgebreide kaart. De toetjes zijn heerlijk.
Het voorgerecht met een selectie van kaas en vlees om te delen, is fantastisch.

Reizigers die U Bistrot bekeken, bekeken ook

Sliema, eiland Malta

Sliema, eiland Malta
Saint Julian's, eiland Malta

In U Bistrot geweest? Deel je ervaringen!