22 mei 2018 beoordeeld

Dit hotel zit middenin St Julians. Wij hadden een kamer zonder balkon. De kamer was erg ruim en het twee persoon bed was erg groot. Het ontbijt was goed. Er was van alles wat. Het personeel is erg vriendelijk. Op het dak van het hotel is een zwembad met wat ligstoelen en een bar. Helaas hadden wij niet zo mooi weer dus hebben we het zwembad niet uitgeprobeerd. Beneden in het hotel was een klein wellness. Er was een heerlijk warm zwembad en een bubbelbad. Het Turkse stoombad werd aangedaan als je daar om vroeg. De sauna was helaas stuk. We hebben in verschillende restaurantjes in de buurt gegeten. Dat was prima en niet duur. We hebben twee dagen de Hopp on hopp off bus genomen. Hierdoor zie je het hele eiland. En kun je uitstappen waar je maar wilt. Hou er wel rekening mee dat er om het hotel veel gewerkt wordt aan andere gebouwen. Dus veel getimmer en boren. Voor de rest een prima hotel.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
20 mei 2018 beoordeeld

Het hotel is centraal gelegen, wel op de rand van het uitgaanscentrum Paceville.
Bij het toekomen 's avonds laat, werden we heel vriendelijk ontvangen en kort wegwijs gemaakt door de receptioniste.
De kamer, junior suite, was een aangename verassing qua ruimte, en heeft een ruime badkamer, alsook een balkon. Eenmaal we het raam open trokken waren we wel verrast door het lawaai door het uitgaansleven op straat. Dus enige nadeel is dat je verplicht bent om met de ramen dicht te slapen. Daarvoor heb je een goed werkende, iets lawaaierige airco ter beschikking.
Het ontbijt is voldoende , maar mist na enkele dagen iets aan variëteit. Het zwembad op het dak is héérlijk vertoeven. Van de wellness hebben we geen gebruik gemaakt.
Op 200m is een bushalte, en er zijn enorm veel heerlijke restaurantjes in de baai én in de straatjes.
Enige nadeel is dat er veel bouwwerven in de buurt zijn, met het nodige lawaai, maar ja, waar niet in Malta: overal is men aan het bouwen of afbreken

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

The George is een mooi hotel dat gunstig ligt temidden van vele eethuizen en ook ten opzichte van het goede openbaar vervoer op Malta. Ook met een zwembad op de hoogste verdieping, is het een typisch stadshotel met een goed ontbijt en ruime kamers. Minder aangenaam is het lawaai op straat, speciaal ‘s-nachts in de weekenden. Als je met open raam wilt slapen, is dat lawaai niet buiten te sluiten. De kamers aan de voorkant hebben een balkon, maar dat is alleen voor rokers interessant. Je kunt er eigenlijk niet zitten, want het is te klein en je kijkt alleen op de hijskranen die bezig zijn nieuwe hoge gebouwen neer te zetten.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor wie in san julians wil zitten is dit hotel goedgelegen, vlakbij bars en restaurants. Lekkere Italiaan (il pirata) ernaast. Je moet wel tegen nachtlawaai kunnen want het nachtleven is er druk. Mooi en verzorgd hotel, héél uitgebreid ontbijt, zeer hartelijk personeel en moderne kamers. Er wordt wel enorm gebouwd rond het hotel dus vanop het balkon is het uitzicht niet mooi. Aanrader: brommers huren in de buurt ipv auto, je raakt veel makkelijker overal door dan met de wagen (alles links) en parkeren is nt evident met de wagen wegens de drukte. Hotel heeft ondergrondse garage wat daar goed van pas komt. Prijs kwaliteit super!

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
19 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen we aankwamen bleek het hotel helaas overboekt voor de eerste nacht. We moesten in een hotel om de hoek slapen maar deze was vergelijkbaar en we kreeg een spabehandeling en flesje wijn als goedmaakertje. Wij had een suite en deze was erg mooi en ruim. Ook heel stil ondanks al het lawaai buiten. Zwembad op het dak ook erg mooi en bedjes zat (tijdens onze reisperiode dan.. september). Toen we de avond voor vertrek vroegen of we nog iets van een ontbijt konden krijgen voor we weggingen, namelijk al om 5 uur. De dame gaf aan dat ze dit graag eerder had willen weten nu kon ze niet echt meer wat regelen, maar we hadden aangegeven dat wat fruit of yoghurt voelde zou zijn. Bij terugkomst op de kamer stond er fruit, ontbijtrepen, jus d'orange en flesjes water. Heel netjes zeker gezien de korte tijd die ze hadden.
Hotel is dus echt een aanrader!

Verbleef: september 2017, reisde met vrienden