“Zeer goede prijs kwaliteit verhouding”
Beoordeling van 1927

1927
Geclassificeerd als nr. 11 van 368 Restaurants in Saint Julian's
Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant ligt vlak bij de baai aan een drukke weg. We hebben gegeten op het kleine voor terras. Als amuse kregen we toastjes besmeerd met een smeersel van bonen. Het smeersel was licht pittig en zeer goed op smaak gebracht. Echt heel erg lekker. We namen als voorgerecht anti pasto van de chef en salade caprese als voorgerecht. De porties waren zeer royaal. De antipasto was heerlijk en gevarieerd (worst, paté, olijven, kip?, salade, gemarineerde ui, pikant vlees). Als hoofdgerecht bestelden we konijn en kip. De kip was overheerlijk en ook het konijn viel in de smaak. De hoofdgerechten werden wel snel na de voorgerechten geserveerd. De 2 obers waren uitermate vriendelijk en behulpzaam. We betaalden slechts 63 euro voor 2 gangen, een fles wijn en een fles water.

3 mei 2017 beoordeeld

De voorgerechten zijn ruim genoeg om te delen. De ober was zeer behulpzaam en gaf de tip om het konijn met je handen te eten. prijs kwaliteit verhouding zeer goed.

27 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een tonijnsalade zoals het hoort, niet veel salade met een beetje tonijn maar tonijn met een beetje salade. Heerlijke smaak met munt en koriander. Ook het hoofdgerecht is een enorm portie heerlijke echt verse vis. Al met al een echte aanrader.

19 september 2016 beoordeeld

Dit restaurant is zeer zeker een bezoek waard heerlijke gerechten voor een schappelijke prijs.
De bediening vonden wij een beetje onpersoonlijk.

19 augustus 2016 beoordeeld

Als je in Saint Julians bent breng dan ZEKER een bezoek aan restaurant 1927.
Het is een klein restaurant wat zo vol zit reserveren voorkomt een teleurstelling.
De rabbit op de kaart is zo subliem, dat moet je geprobeerd hebben, maar ook mosselen zijn er heerlijk.

Reizigers die 1927 bekeken, bekeken ook

Saint Julian's, eiland Malta

In 1927 geweest? Deel je ervaringen!