“Goed eten”
Beoordeling van Peperoncino Restaurant

Peperoncino Restaurant
Geclassificeerd als nr. 27 van 359 Restaurants in Saint Julian's
Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten. Lamsrack met minsaus en couscous. Voor mij had de kruiding iets sterker gemogen maar voor een newbie of iemand die denkt oeh engggg mintsaus nee hoor. Vriendelijke bediening. Lokale rode wijn erbij was heerlijk.

Speenvarken was ook heerlijk. Allebei met groenten en roast potatoes.

Totaal 59.50 euro voor 2 hoofdgerechten. Voorafje van het huis 3 pints en 2 rode wijn. Betaalbaar en lekker. Mooi uitzicht vanaf het terras.

7 mei 2018 beoordeeld

De laatste avond van onze trip naar Malta hebben we dit restaurant bezocht. We wilden eerst naar een ander restaurant gaan, maar zondag's waren ze gesloten.
Peperoncina is onze nummer 1 van de week. We hebben heerlijk gegeten en het personeel alleraardigst.
En het was maar 100 meter van onze airbnb locatie :)

10 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Konden nog net zonder reservering terecht om half 7. De gnocchi met champignonsaus is serieus de lekkerste gnocchi die ik ooit gegeten heb. Binnen 5 min hele bord leeg helaas. Ook de suckling pig, een typisch Maltees gerecht, viel in goede aarde. Als toetje choco surprise en home made lemon sorbet. Vooral de lemon sorbet was lkkr. Eigk wil ik nog eens terug om de andere home made gerechten te proberen..
P.s. ook heel vriendelijk en snel personeel en gezellige sfeer.

29 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Verse pasta en heerlijk mals vlees. Attente bediening en leuke, rustieke locatie. Aan te bevelen. Voor ons nummer 1 deze vakantie.

24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige plek om te gaan eten! Het eten is er heerlijk en het personeel erg vriendelijk! Zeker een aanrader! ❤️

Reizigers die Peperoncino Restaurant bekeken, bekeken ook

Saint Julian's, eiland Malta

In Peperoncino Restaurant geweest? Deel je ervaringen!