“Prima hoor”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
St. Julian's Bay Hotel
Beoordeeld als nr. 24 van 33 hotels in Saint Julian's
7 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel qua prijs/kwaliteit. Vriendelijke service bij de balie die 24/7 klaar staan om vragen te beantwoorden. Kamers niet super luxe of groot maar wel goede locatie ten opzichte van Paceville en met de bus naar Valetta.

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met vrienden
Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor St. Julian's Bay Hotel
Bekijk de nieuwste beoordelingen

5 september 2016 beoordeeld

St. Julians Bay Hotel aan de baai van St. Julian's is centraal gelegen met een bushalte vlak bij.
In tegenstelling tot de andere baaien is het hier in de avond zeer rustig, geen supermarkt in de directe omgeving.
De kamers zijn royaal met weinig franje.
Zeer kleine douchecel, je krijgt maar 2 x per week douchefris.
Vrij harde bedden. Grote kast waar je niks aan hebt omdat er maar 8 kleerhangers zijn en geen leg planken moet je alles on de bodem van de kast leggen.
Kluis aanwezig maar is defect, model van de Alldi uit 1990.
De lift gaat vaak in de avond op defect zodat je moet klimmen in mijn geval naar de 6de etage.
Receptie in de nacht zeer chagrijnig en niet vriendelijk.
Er is Wi-Fi maar die werkt omslachtig vaak opnieuw inloggen.
Ontbijt is vreselijk en nog geen € 1,- waard. Wordt niet bijgevuld dus op is op.
De door het hotel geregelde taxi is nooit op komen dagen voor transfer naar de airport.

• Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
12 augustus 2016 beoordeeld

Ik was er samen met 3 vriendinnen van mij op een 4-pers kamer. Prima balkonnetje, prima kamertje en ook wel prima personeel. Een paar punten stoorden me echter heel erg: de airco functioneerde niet vanwege een verplichte eco-stand en circuleerde dus alleen maar de lucht in de kamer (kamer werd dus niet verkoeld); badkamerdeur sloot niet vanwege een rotte deurkozijn; douche was ong 60x60 cm (zeer zeer klein); bedden waren houten dozen met betonnen matrassen; en het ontbijt was ook een big bummer. We verwachtten natuurlijk geen luxe, maar voor de prijs die wij betaalden hoopten we toch wel op een beetje comfort (met nadruk op een werkende airco!). Verder stond er een zwembad tussen de foto's die bij onze kamer hoorden, dus wij hadden een zwembad verwacht. Ook dat klopte niet: het was een openbaar zwembad van st. julians waarvoor je een 10tje p.p. moest betalen.
Kortom, de prijs/kwaliteit-verhouding is niet top.

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met vrienden
19 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

wij verbleven 14 dagen in het hotel. Het hotel heeft een perfecte ligging: in de leukste baai van Malta waar er talloze restaurantjes en bars zijn vlak voor de deur, met een mooi zicht op de Bellutabaai. Recht over het hotel is er een zwembad( die zijn schaars op Malta), waar je van 10-18u kan zonnen op en zwemmen in het zwembad of in de zee voor €12. Na 15u kost het nog €6. Juist naast het hotel is een gezellige restaurantje/bar waar je al vanaf 6u 's morgens buiten op het terras kan ontbijten. Al de andere zaken gaan pas om 10u open. En in het hotel is het donker en ongezellig!
Ik was niet tevreden van het poetspersoneel, omdat zij wel 4 x mijn kamer niet terug op slot deden na het poetsen. 1 x stond onze kamerdeur zelfs wagenwijd open! Het was wel fijn dat ze de airco lieten aanstaan als de afstandsbediening in het nachtkastje lag. Wat niet zo fijn was dat onze kamer geen koelkast had. Er waren geen legplanken in de kasten, en te weinig kapstokken, waardoor we heel wat kleding in onze koffers moesten laten liggen. Het onderlaken pastte niet op de matras, waardoor de kapotte matras elke morgen half bloot lag. Als je het toilet doortrekt maakt dat een verschrikkelijk hard lawaai in de leidingen, dat vaak meer dan een minuut aanhoudt. Wij durfden 's nachts niet meer doortrekken, maar werden wel vaak wakker door andere mensen die dat wel deden. De lift van het hotel is enorm verouderd. Je moet soms 20min wachten tot ze komt, ook al duw je constant op het knopje. Het hotel komt heel verouderd over. Het personeel is wel vriendelijk en behulpzaam.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
22 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst moesten we eerst betalen, pas daarna werd ons verteld dat de kamer die we (6 weken daarvoor, via hun eigen website) geboekt hadden, de eerste nacht niet vrij was. We kregen een 1p kamer met een extra bed aangeboden met een balkon en zeezicht (wat we dus ook voor de 2p kamer hadden geboekt). Je kon er je kont niet keren. Deel vh geld terug voor die nacht in de verkeerde kamer (€ 150!!!!) kregen we niet. Wel een gratis ontbijt (twv €6 pp) en een gratis taxi (twv € 20) naar het vliegveld bij vertrek. Vooruit dan maar.... Hoewel de 2p kamer met balkon en zeezicht iets beter was, troffen we toch de volgende minpunten aan: douchekop kapot/lam scharnier, lakens passen niet op matras, geen toiletborstel aanwezig, heel klein douchehokje (een beetje buik en je past er echt niet in), te weinig kastruimte, een kleine flatscreen tv op een plek waar je er niet normaal naar kon kijken (Hebben er sowieso niet naar gekeken, maar het ding hangt recht tegenover een kast), super gehorig in het gebouw en door enkel glas ook heel veel lawaai van buiten.

Kortom: dit hotel biedt voor de prijs echt alleen een goede locatie. Maar dan houdt het ook wel op. Mijn advies aan dit hotel: gooi die 'chique' overbodige tv lekker uit het raam en zorg eerst dat de basis in orde is!

Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner
28 april 2015 beoordeeld

Goede prijs kwaliteit verhouding! Vriendelijke receptionist. Ligging is goed. Kamers zijn wat verouderd. Ontbijten kun je beter buiten doen. Niet veel keus in het hotel. Ik raad je aan om de sightseeing tour te boeken in het hotel

• Verbleef: April, 2015, reisde met vrienden
25 november 2013 beoordeeld

Ben net terug van een weekje Malta en een verblijf in St. Julians Bay Hotel. Is ons goed bevallen. We hadden een nette - heel ruime kamer met zeezicht en een balkon. De kamer had 2 losse bedden en een hele grote kledingkast (erg handig). De badkamer was schoon en netjes maar erg klein (vooral de douche). Het uitzicht vanuit onze kamer over de baai was erg mooi.

Wel is het aan de straatkant wat lawaaierig. Ook jammer dat je geen koelkastje en koffieautomaat en/of waterkoker op je kamer hebt. Wel een airco en een tv ! Het ontbijt is prima te doen - brood en broodjes en kaas en ham als beleg enz. en yoghurt + fruit en ook Engelse dingen zoals bacon en worstjes - verschillende soorten koffie (automaat) en thee en sapjes + cake en eieren. Er kan veel als je vraagt. Heel vriendelijk personeel.

• Verbleef: November, 2013, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Saint Julian's in overweging
op 0.9 km afstand
Rokna
nr. 17 van 33 in Saint Julian's
375 beoordelingen
Prijzen weergeven

In St. Julian's Bay Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over St. Julian's Bay Hotel

Adres: 48 Main Street | St Julians, Saint Julian's, eiland Malta STJ1017, Malta
Locatie: Malta > eiland Malta > Saint Julian's
Voorzieningen:
Gratis snelle internetverbinding (wifi) Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 24 van 33 hotels in Saint Julian's
Prijsklasse: € 26 - € 117 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3,5 ster(ren) — St. Julian's Bay Hotel 3.5*
Aantal kamers: 85
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij St. Julian's Bay Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
St Julians Bay Hotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?