“Vers, vers en nog eens vers”
Beoordeling van Zeri's Restaurant

Zeri's Restaurant
Geclassificeerd als nr. 8 van 369 Restaurants in Saint Julian's
Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
2 oktober 2018 beoordeeld

Wauw, wat een heerlijkheid om hier te mogen eten en dat overvalt ze zelf ook eigenlijk wel. Het woord "supervers" in al zijn superlatieven. Op de bonnefooi met 3 personen gaan eten wat eigenlijk niet aan te raden is: eerst reserveren! Dit gewilde restaurant is eigenlijk altijd vol maar dankzij de geweldige service, fijne sfeer en super vriendelijke medewerkers deden ze meer dan hun uiterste best om het ons naar de zin te maken. Enige dagen later herhaalden we de "overval" en wederom wisten ze ons te verrassen! Aanrader!

22 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fantastisch restaurant ! De sfeer, het uitzicht op de Portomaso Haven en het vriendelijke personeel !

We begonnen met 2 glaasjes Prosecco, lekker vers brood met een dip. Heerlijk.

Ons voorgerecht was een gedeelde carpaccio. Dik gesneden, maar zo onwijs mals ! Je trok het alleen met je vork zo uit elkaar. Geen truffelmayonaise en pijnboompitten, nee puur vlees met beetje vers aangemaakte rucola, parmezaan, citroentje en garnering.

We bestelden een fles chardonnay. De wijn Isis, vol, romig, zachte afdronk en heerlijk bij visgerechten.

De chef kwam aan met een bord, volgelegd met vis, schaal&schelp dieren etc. Mooi opgemaakt en netjes verzorgd. Hij heeft uitgelegd wat wat was en hoe het werd bereid.

Hij gaf ons een paar minuten om te kijken wat we wilden, en kwam toen terug.
We bestelden tonijn medium rare, rode garnalen en zeebaars.

Mooi opgemaakt, goed op smaak gebracht en de wijn paste er geweldig bij.

Al met al een hele fijne avond gehad, goed personeel dat weet waar ze over praten en kwamen vaak genoeg langs om te vragen of alles oke was, en om je glazen weer op pijl te krijgen!

1 april 2018 beoordeeld

Een klassiek restaurant met een uitstekende ligging. De tafels staan zo opgesteld dat je van overal een goed zicht hebt naar buiten en in het restaurant. De bediening is uitstekend. De gerechten zijn overheerlijk. Ze geven aan specialist te zijn in vis en vlees, maar gezien de locatie en het menu kozen wij voor visgerechten. Deze waren allemaal top. De 'catch of the day' kon op 2 manieren klaargemaakt worden. Wij kozen voor de gegrilde versie. Heerlijk lekker, maar wel relatief duur, 66 Euro voor 2 personen. In vergelijking met andere restaurants op Malta is dat veel. De vis werd wel netjes gefileerd. De bijhorende Maltese wijn was uitstekend. De koffie, het borreltje en het dessert waren de kers op de taart. Topadres voor luxe avondje uit. Reserveren is wenselijk.

12 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder reservering het laatste tafeltje kunnen bemachtigen. De rekening bedroeg 91 euro voor 2x voorgerecht, 2x hoofdgerecht, tafelwater en 2 drankjes. Niet te duur maar niet goedkoop.
Voorgerechten waren zalm carpaccio en beef carpaccio. Ik miste iets van n sausje bij de beef carpaccio, bijv. truffelmayonise. De zalm carpaccio was lkkr, zeer vers, maar mocht iets meer op smaak gebracht worden.
Hoofdgerecht was 2x beef sirloin medaillon. Perfect medium rare gebakken, heerlijk vlees! Maar n sausje erbij was wederom niet verkeerd. Nu was het gegarneerd met rucola sla en parmezaanse kaas. Lkkr maar beetje droog. Let op: het was 250 gram vlees, iets te veel voor mij.
Conclusie: prima gegeten.

28 december 2017 beoordeeld

Heerlijke vis a la carte op kerstavond, topwijnen erbij en genieten
Vriendelijke bediening en patroon die dagvangst komt tonen zonder te pushen..

Reizigers die Zeri's Restaurant bekeken, bekeken ook

Saint Julian's, eiland Malta

In Zeri's Restaurant geweest? Deel je ervaringen!