Scandic Oslo Airport(Gardermoen)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 119 per nacht.

Orbitz.com
  • Restaurant
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 160 per nacht.

• Restaurant
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 187 per nacht.

Agoda.com
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 123 per nacht.

Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 160 per nacht.

Comfort Hotel RunWay(Gardermoen)

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2018, reisde alleen
3 weken geleden beoordeeld

Verbleef: augustus 2018
Jeanett_Fernaas, Leder  van Thon Hotel Gardermoen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

3 weken geleden beoordeeld

Kamertip: Avoid the odd room numbers 1009 to 1019. They are next to the loading area.
  • Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner