3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

3 min lopen van the main terminal Oslo..ruime 3 pers kamer met 3 bedden...groot ontbijt...geen herrie van aankomende of vertrekkende vliegtuigen...heerlijk bed en voor de verandering (gezien de locatie) ook nog eens heel betaalbaar. 8+

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Jörgen L, Guest Relations Manager van Radisson Blu Airport Hotel, Oslo Gardermoen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2017

Dear Guest,
Thank you for staying with us. We appreciate that you took the time to complete the survey, as your feedback is very valuable to us.
I wish to welcome you back to us!
Warm Regards, Natalie

5 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is, zoals je van Radisson mag verwachten goed. Heerlijke bedden, verzorgde kamer en prima sanitair

Helaas, het eten is schandalig slecht voor de prijs. Menig fast food restaurant besteed meer aandacht aan de maaltijd.

Helaas zijn er in de buurt geen alternatieven. Daarom nu een aantal keren hier gegeten. Keer op keer gewoon slecht, terwijl je de prijs van een top restaurant betaald.
Se laatste keer fish and chips was toch wel
Het dieptepunt. Gewoon diepvries met remoullade uit een potje die je de hele nacht oprispt.

Mijn partner had iets van rundvlees dat vol met pezen zat. De hele nacht ziek geweest.

Schandalig dat Radisson dit serveert. De hoofdprijs voor diepvries eten.
Ciao
Frenske

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Jörgen L, General Manager van Radisson Blu Airport Hotel, Oslo Gardermoen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 mei 2017

Dear Guest,
Thank you for staying with us, your feedback is valuable to us and we apprichiate that you took the time. I'm also very sorry to hear about your less positive experience you had with us.
I wish you welcome back and hope that you can give us a second chance.

Warm Regards, Jörgen

1 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Door weersomstandigheden en een haperende push-back op Schiphol belandden we in dit airport hotel.
Fantastische service van SAS en hele vriendelijke ontvangst in het hotel. Rustige, ruime kamer en heerlijk ontbijt.

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Jörgen L, General Manager van Radisson Blu Airport Hotel, Oslo Gardermoen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 januari 2017

Dear Wilfried,

Thank you for taking the time to provide feedback of your stay at our hotel. We have translated your review and we are happy to understand that you had a relaxing and good stay with us.

I hope that we get the pleasure of welcoming you back soon.

Kind regards,

Jörgen Ljunggren
General Manager

8 oktober 2016 beoordeeld

Hotel ligt op loopafstand van de terminal. Het is mooi ingericht, ondanks de ligging binnen erg rustig. De bedden zijn echt geweldig! Dit zijn de lekkerste hotel bedden waar ik ooit in heb gelegen. In het restaurant kan je heerlijk eten: het ontbijt is zeer goed verzorgt. Een goede plek voor een stop over..

• Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
6 oktober 2016 beoordeeld