6 augustus 2017 beoordeeld

Goed hotel, lekker ontbijt, grote kamers, goed voor 1 nacht door te brengen. Voor kinderen is er geen speelruimte voorzien. Stond wel een ruimte aangeduid maar deze was leeg. Dit hotel is niet geschikt om meerdere dagen door te brengen. Ligt vlak naast de luchthaven. In de kamers geen last van lawaai vliegtuigen.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
OsloAirport, Resepsjonssjef van Best Western Oslo Airport Hotell, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 augustus 2017

Dear M2676CYannn,

Thank you for your review of our hotel.
We are truly glad you enjoyed your stay, and we hope you come back soon.
Have a great day!

Best Regards,
Best Western Oslo Airport Hotell.

3 augustus 2017 beoordeeld

het hotel is vlakbij het airport. Het heeft eenvoudige kamers met een waterkoker .de koffie en thee is gratis .De bedden zijn goed . S,avonds kon je er alleen a la carte eten .Er zat een heel grote groep te dineren en het zag er absoluut niet lekker en gezellig uit Er was geen buffet . We hebben daarom in een naburig hotel gegeten waar het stukken gezelliger was. Bij het inchecken kreeg ik eerst een kamer die donker was en gedeeltelijk. Op een muur keek .Ik kon gelukkig een andere kamer krijgen met meer licht . Het ontbijt was goed ,alleen vond ik het jammer dat er vliegen op zaten .

Kamertip: Beter de derde etage die is wat rustiger
  • Verbleef: juli 2017, reisde voor zaken

Dear Cees R,

Thank you for your review. We appreciate that you take the time to give us feedback as this is an important factor for making us improve.
We strive to make our guests have the best experience and we're glad you got the room you wanted and that you enjoyed our breakfast.

Best Regards,
Best Western Oslo Airport Hotell.

4 juni 2017 beoordeeld

In plaats van vier bedden waren er twee eenpersoons bedden en een slaapbank die zeer slecht van qualiteit was.
Dit was niet dat wat wij geboekt hadden.
Denk dat dit eenmalig bezoek was aan Best Western hotel

• Verbleef: juni 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
OsloAirport, Resepsjonssjef van Best Western Oslo Airport Hotell, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juni 2017

Dear 86jaapr,

Thank you for your review. We are sorry for what occured, and we will check our routines and systems to make sure this won't happen again.

Have a nice day.

Ole Eirik
Front Office Manager

18 mei 2017 beoordeeld

Perfecte bus verbinding van Luchthaven naar hotel, ontbijt vanaf 4:30 zodat je ook kunt ontbijten bij vroege vluchten. Duidelijk aangegeven bij de receptie hoe laat de bus komt en een automaat om vast een ticket te kopen

• Verbleef: mei 2017, reisde voor zaken

Dear Gerardb262,

Thank you so much for the review. We appreciate your feedback, and we're glad you had a pleasant stay.

Welcome back anytime.

Ole Eirik
Front Office Manager
Best Western Oslo Airport Hotell

15 februari 2017 beoordeeld

goed hotel, goed voor elkaar, netjes, dicht bij airport, busshuttle van en naar airport. goede conferentie zaal en ondersteuning met drankjes en koffie Lunch was goed . Restaurant is goed, goed ontbijt,

• Verbleef: februari 2017, reisde voor zaken