Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (54)
Beoordelingen filteren
54 resultaten
Waardering van reizigers
10
19
20
2
3
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
10
19
20
2
3
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 54 beoordelingen
Beoordeeld op 18 januari 2017 via mobiele applicatie

Simpel goed hotel voor een paar nachtjes, onbijt is inderdaad wat karig!
Wel zeker een parkeerplaats aan de achterzijde /zijkant van het hotel was heel fijn. De badkamer is inderdaad een cabine! Doche en wc prima voor een doorreis

Datum van verblijf: januari 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank Rs P
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
KimDegn, Direktør van Hotel CABINN, Vejle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2017
Google-vertaling

Hello RS

Thank you for your feedback.

Best regards

Kim Degn
Hotelchef,
CABINN Vejle

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 oktober 2016

echt een budget hotel, maar toch hoog aan de prijs. Kamers zijn wel schoon, bed is prima, receptie vriendelijk, maar de rest is niet de moeite waard.
Tip: betaal niet bij voor ontbijt, maar ga lekker in de koffiebar ontbijten.

Kamertip: betaal niet extra voor ontbijt, maar ga lekker in de koffiebar ontbijten aan overkant van de straat
Datum van verblijf: augustus 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank ruttuh
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
KimDegn, Direktør van Hotel CABINN, Vejle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2016
Google-vertaling

Dear Ruttuh


Thanks for your feedback

Best regards

Kim Degn,
Hotelmanager
Cabinn, Vejle

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 augustus 2016 via mobiele applicatie

Redelijk hotel. Karig ontbijt en mijn advies is geen vier persoonskamer te nemen. Ze plaatsen twee opklapbedden op een twee persoonskamer. Nadeel is dat er geen parkeerplaats is bij hotel. Ik denk op.zich prima als je twee persoonskamer neemt. Als je de keuze hebt ergens ontbijt niet te nemen dan zou ik daarvoor gaan.

Datum van verblijf: augustus 2016
Reistype: Reisde met familie
Bedank Annemieke P
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
KimDegn, Chef  van Hotel CABINN, Vejle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2016
Google-vertaling

Hello Annemieke P

Thank you for your feedback.

Best regards

Kim Degn
Hotelmanager
Cabinn, Vejle

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 29 april 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: maart 2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Ingelise Heede A, Chef  van Hotel CABINN, Vejle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 mei 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 oktober 2017

Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken