24 mei 2018 beoordeeld

Twee uur wachten om in te checken was er net iets over. Dit zou beter georganiseerd kunnen worden na 25 jaar ervaring!
Over het algemeen heel vriendelijk, enkel de dame aan de informatiestand stond daar dik tegen haar zin.
Hygiëne op de kamer was ok, al had het lange haar die nog in het bad kleefde ook mee gemogen met de opkuis...

23 mei 2018 beoordeeld

Hotel sfeer viel een beetje tegen, kwam op de plaatjes beter over.....Kamer was mooi maar simpel, bedden erg hard. Park was leuk, tioiletten waren redelijk netjes....lag er een beetje aan hoe druk het was. Maar je zag wel dat er de best werd gedaan om het park zo schoon mogelijk te houden, zelf prullenbakken werden gepoetst.

22 mei 2018 beoordeeld

Wij zijn van 14-05 t/m 19-05 in Disneyland Parijs geweest. We hebben heerlijke dagen gehad en in deze periode was het goed te doen, relatief rustig in beide parken. Hotel Cheyenne was een prettig en fijn hotel (schone en ruime kamer en vriendelijk/behulpzaam personeel). Wel waren de bedden wat hard, maar door de vermoeiende dagen, hebben we gewoon prima geslapen. Het kinderbed lag wel een stuk prettiger. Het park is prima te voet bereikbaar. Er ging ook (zeker elke 10 minuten) een gratis bus heen en weer naar de ingang van de parken. De prijzen in het park zijn aan de hoge kant, dus als je kosten wil besparen, zorg dan dat je wat te eten/snoepen en drinken bij je hebt. Dit kan gewoon mee naar binnen.
Wij zijn ook nog een dag naar Parijs geweest, dit is goed bereikbaar en +/- een uurtje met het OV. Was ook een geweldige ervaring. Het enige wat verwarrend was, is het OV ticket. Men gaf aan dat we een Mobilis moesten hebben, maar daarmee kwamen we niet door de poortjes, dus moesten we nog een apart ticket naar Parijs kopen (ik vermoed dat we niet voldoende zones hadden).

18 mei 2018 beoordeeld

hele mooie kamer om te verblijven voor 4 personen . elk gebouw heeft zijn eigen naam. er is een badkamer met wc aanwezig en een tv staat er ook. wij zaten op de eerste verdieping en moesten met de trap omhoog. de kamers werden elke dag schoongemaakt

15 mei 2018 beoordeeld

alles was heel goed verzorgd eigenlijk niks op aan te merken in het hotel. Alleen in het park bij de kiosken voor drinken en eten te kopen waren ze allemaal heel onvriendelijk en het tempo in restaurant mag ook iets minder snel want ons voorgerecht was nog niet op of ze kwamen al met het hoofdgerecht(het was niet druk dit zou ik nog verstaan maar wij zaten praktisch helemaal alleen ) voor de rest was alles top.en wij komen zeker terug

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner