“Waardeloos”

Geclassificeerd als nr. 181 van 412 Restaurants in Marne-la-Vallée
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
4 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst netjes in de rij gaan staan. De beste cassier stuurde ons door naar zijn collega die bezig was met een flinke bestelling waardoor wij een tijd moesten wachten. Toen we vroegen of hij niet gewoon de bestelling op kon nemen moesten we maar omlopen naar de andere kant en weer achteraan aansluiten. Bizar. Uiteindelijk werd onze bestelling opgenomen. Een kipburger menu en n portie kipnuggets voor de som van maarliefst 22 euro. Belachelijk. Daarnaast kregen we cola ipv de gevraagde sprite. De man achter de counter wilde nog net geen discussie met ons aangaan wie dit verkeerd gedaan had. Uiteindelijk kregen we de cola gratis mee. De helft van de tafels was, zoals overal in Disney tegenwoordig, afgesloten. Je kon nog wel onder de vol koude lucht blazende airco plaatsnemen. Over het eten nog naar te zwijgen. Dat was ronduit slecht. Wil je een snelle hap in de vorm van fastfood dan kun je beter naar de welbekende gele M. Dit is absoluut geen aanrader.

28 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lange wachtrijen, ondanks dat het een rustige dag was in het park. Onvriendelijk personeel, slecht georganiseerd.
Koude frieten, burger was nog te doen.
Nooit meer.

17 augustus 2017 beoordeeld

Ter plaatse kan je eten en drinken en tegelijk van een show of entertainment genieten. Toiletten kunnen properder zijn, te wijten aan het vele volk dat er gebruik van maakt. Eten is dikwijls lauw dan warm en nogal prijzig!

23 juli 2017 beoordeeld

Door ons verblijf in een Disney Hotel hadden we voucher gekregen om in dit restaurant te ontbijten. Het ontbijt bestond uit een goed gevuld broodje ei, croissant, sap en koffie. Het personeel was desondanks de drukte erg behulpzaam en nam de tijd om aparte broodjes te maken om aan allergieën en wensen te voldoen.
Een groot pluspunt is het live entertainment dat verzorgt word door amateur gezelschappen, erg leuk!

10 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom hier gaan eten. Een van de betere keren nu. De medewerkers achter de kassa blijven even onvriendelijk als altijd, daar veranderd niks aan vrees ik. Eten was dit maal wel goed warm! En dat is best een uitzondering. Het was een prima bezoekje.

Reizigers die Cafe Hyperion bekeken, bekeken ook

Marne-la-Vallée, Seine-et-Marne

In Cafe Hyperion geweest? Deel je ervaringen!