“Gemiddeld”

Geclassificeerd als nr. 196 van 405 Restaurants in Marne-la-Vallée
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
10 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom hier gaan eten. Een van de betere keren nu. De medewerkers achter de kassa blijven even onvriendelijk als altijd, daar veranderd niks aan vrees ik. Eten was dit maal wel goed warm! En dat is best een uitzondering. Het was een prima bezoekje.

4 mei 2017 beoordeeld

Vanwege de verbouwing in Cheyenne, kregen we bonnen om hier te ontbijten. Het schijnbaar beperkte aangeboden, bleek toch een prima ontbijtje te zijn! Grote zaal waar je rustig kunt zitten. Toch even bijkomen terwijl je voor je ontbijt al een reis naar het park hebt moeten ondernemen.

2 maart 2017 beoordeeld

Je kan kiezen tussen 3 menu's: fishburger, chickenburger en hamburger. In de andere self-service-restaurants staan er geen gewone hamburger meer op het menu. Als je voor 12 uur gaat aanschuiven zijn de rijen niet te lang. Je kan je maaltijd opeten in de grote zaal met uitzicht op het podium. Wij hadden het geluk dat er een mini-show te zien was waaraan kinderen konden meedoen. Je kan enkel nog naar de tafels als je het eten al gekregen hebt wat ik goed vind. Anders sta je daar met je maaltijd die koud wordt omdat er geen tafel meer beschikbaar is wegens 'bezet'.

10 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals altijd als ik disney bezoek ga ik hier wat eten. Het is een van de goedkopere plekken om wat te kunnen eten. Dit keer was helaas het eten wat aan de koude kant. Maar verder is het hier gewoon in orde.

14 november 2016 beoordeeld

Kwaliteit van het eten is prima. Alleraardige burgers, nuggets and sandwiches. Wat jammer is zijn de prijzen. Je bent makkelijk 15 euro kwijt voor wat fastfood en een drankje. Maar goed, dat weet je in zo'n park.

Reizigers die Cafe Hyperion bekeken, bekeken ook

Marne-la-Vallée, Seine-et-Marne

In Cafe Hyperion geweest? Deel je ervaringen!