“De enige plek waar je nog hamburgers kan eten in het park.”
Beoordeling van Cafe Hyperion

Cafe Hyperion
Geclassificeerd als nr. 144 van 400 Restaurants in Marne-la-Vallée
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
2 maart 2017 beoordeeld

Je kan kiezen tussen 3 menu's: fishburger, chickenburger en hamburger. In de andere self-service-restaurants staan er geen gewone hamburger meer op het menu. Als je voor 12 uur gaat aanschuiven zijn de rijen niet te lang. Je kan je maaltijd opeten in de grote zaal met uitzicht op het podium. Wij hadden het geluk dat er een mini-show te zien was waaraan kinderen konden meedoen. Je kan enkel nog naar de tafels als je het eten al gekregen hebt wat ik goed vind. Anders sta je daar met je maaltijd die koud wordt omdat er geen tafel meer beschikbaar is wegens 'bezet'.

10 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals altijd als ik disney bezoek ga ik hier wat eten. Het is een van de goedkopere plekken om wat te kunnen eten. Dit keer was helaas het eten wat aan de koude kant. Maar verder is het hier gewoon in orde.

14 november 2016 beoordeeld

Kwaliteit van het eten is prima. Alleraardige burgers, nuggets and sandwiches. Wat jammer is zijn de prijzen. Je bent makkelijk 15 euro kwijt voor wat fastfood en een drankje. Maar goed, dat weet je in zo'n park.

9 november 2016 beoordeeld

Voor de snelle en wat goedkopere (al blijft dat altijd relatief) hap ben je hier zeker op de juiste plaats. Vergelijk het met de lokale McDonals/Quick/Burger King. Het is vaak druk, maar de rijen gaan vrij snel vooruit.

De hamburger was zeker voldoende, de frietjes oke, en het dessert proeft wel degelijk echt naar chocolade. Komen we zeker nog terug volgende keer.

12 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prima locatie om een snelle hap te eten. Althans snel.. als de rijen en het personeel snel zijn. Als je op de drukke uren gaat eten sta je hier best lang te wachten. Probeer deze dus te vermijden! Wij waren redelijk snel aan de beurt maar de medewerker had er vandaag niet zo een zin in, nog niet eerder meegemaakt. Hij was erg chaggerijnig en werd nog geïrriteerder toen we iets anders met onze hamburger wouden. Ben ik niet gewent van het disney personeel. Eten was verder goed te eten en warm. Omdat we buiten de drukke uren gingen was er ook gewoon een plekje en konden we zelfs nog genieten van de jedi accedemie erg leuk!

Reizigers die Cafe Hyperion bekeken, bekeken ook

Marne-la-Vallée, Seine-et-Marne

In Cafe Hyperion geweest? Deel je ervaringen!