Hoogtepunten uit beoordelingen
Geweldig leuke show, veel en lekker eten

De show is een must-see voor Disney fans! Je wordt meegesleept naar het wilde westen met Mickey ... meer lezen

Beoordeeld op 2 juli 2019
Svaneijk90
Roosendaal, Nederland
via mobiele applicatie
Leuke ervaring!

Bij deze gelegenheid was het eten goed, komen je ook het drinken geregeld bijvullen. Ook redelijk ... meer lezen

Beoordeeld op 16 juni 2019
LaurensK85
Belsele, België
via mobiele applicatie
Lees alle 5.451 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Marne-la-Vallée
vanaf US$ 26,98
vanaf US$ 57,33
vanaf US$ 122,54
vanaf US$ 189,99
Beoordeeld op 16 september 2017 via mobiele applicatie

Prachtige show met heel lekker eten! Verzorgde en supervriendelijke bediening. Verjaardag vanmijn vrouw werd gevierd met ijstaart en een liedje door de waiters. Knap gedaan!!!

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 22 augustus 2017

Tijdens ons verblijf hadden we ook deze show geboekt.
Het was een mooie show met een verhaal omtrent cowboys en indianen.
Het eten was echt heerlijk. Voldoende eten en ook kwamen ze rond met voldoende drinken.

Je kunt alles goed zien op categorie 2 plaatsen.
Het is echt niet nodig om meer geld uit te geven voor categorie 1, want je hebt overal goed zicht.

Erg leuke avond gehad!

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 5 augustus 2017 via mobiele applicatie

Leuke show al zie ik niet de meer waarden van de duurdere kaartjes voor het eten hoef je het niet te doen maar de sfeer is geweldig leuk om het een keer te hebben meegemaakt

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 25 juli 2017

de eerste keer de dinnershow gezien en was zeer de moeite om te zien . zeker aan te raden om een uur voor aanvang show aanwezig te zijn . vind het zij prijs waard !!

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 20 juli 2017 via mobiele applicatie

Leuk om een keer meegemaakt te hebben deze opvoering van een competitie vol met stunts en " gevechten".
Wat het nog leuker maakte is dat we gewonnen hebben, " onze" indiaan was het aller snelste! :D
We wonnen chocolademunten :)

Mickey en consorten deden ook mee met de show, een unieke ervaring.

Het kost een paar centen maar dan heb je ook wat plus je eten en bier/ frisdrank zit erbij in.
Ze kwamen 3 keer langs met kannen met drinken.

Je krijgt ook een cowboyhoed, yihaaaa!

Ik vond het eten lekker, Tex Mex, maar mijn man houdt er niet zo van.
Het warme appelgebak met vanille ijs vonden we allebei lekker.

Wat me wel verbaasde is dat er niet gevraagd werd of je de vegetarisch optie van het menu wilde of iets anders i.p.v. varkensvlees, misschien moet je dat direct bij het reserveren doorgeven?
Ik lees nu dat dat inderdaad op aanvraag is
Ik weet wel dat het vegetarische menu iets met pasta was ;)

De kids krijgen aardappeltjes, kippenbout/ worstje en een ijsje, plus natuurlijk limonade of water.
Je eet gedurende de show, deze duurt zo'n 1 1/2 uur.
Aanrader!

Datum van activiteit: juli 2017