“Erg slecht”

Restaurant Penelope
Geclassificeerd als nr. 3 van 3 Restaurants in Kattavia
Keukens: Grieks
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Slechtste restaurant waar we hebben gegeten eten was slecht en brood dat we niet besteld hadden staat plots op de rekening veel te duur en ook nog eens opdringerig. Ga er dus niet heen en laat je niet verleiden door de eigenaar die staat te wuiven. Echt vreselijk om zo met je klanten om te gaan dit hebben we nog niet eerder meegemaakt in Griekenland.

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij tocht over het eiland hier terecht gekomen. Eigenaar sleepte ons naar binnen (voor de neus van de concurrent aan de overkant). Wij wilde iets drinken, echec de tafel werd direct voor eten gedekt. Wij bestelde moussaka. Er werd direct pitabrood bezorgd. Dit was dus niet besteld. Hiervan iets gegeten. Dit was vet en niet eetbaar. De moussaka was vreselijk, vet en smakeloos. Na afloop kregen wij nog iets van het huis. Yogurt met een onbekende vrucht. Ook dit was niet lekker. Bij afrekenen stond, tot verrassing het pitabrood op de afrekening. Dit was echt de slechtste maaltijd in Griekenland, waar ik toch al 5 op vakantie ben geweest.

5 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant onder een boom. Eigenaar is heel aardig en wijst je slim naar een parkeerplaats. Drinken was goed en we dachten dan we een plaatselijke lekkernij aangeboden kregen alleen stond deze netjes op de rekening.

22 september 2015 beoordeeld

Zal ik nooit meer gaan,Bij aankomst staat ze daar met haar menukaart en rustig ernaar kijken kan niet.Nadat je hebt besteld komt men nog geen 5 minuten later alles op je tafel zwieren,voorgerecht en lunch tesamen.Rustig genieten van je maaltijd kan hier niet.Trouwens wat opvalt is de zeer onvriendelijke houding van de eigenares

28 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanvankelijk leek dit echt een leuk plekje. Klein pleintje waar de eigenaar op eigenhandige wijze je naar 'zijn' parkeerplaats verwijst.

We waren op een roadtrip op Rhodos en kwamen hier bij toeval terecht.

Vriendelijke eigenaar maar zijn 'griekse' vrouw was uiterst onvriendelijk.

Bij de drankjes werd ons iets echt aangeboden (dachten wij) en betrof een locale lekkernij. Later kwam ineens (volledig ongevraagd) de rekening. Of we maar snel wilden betalen?!

Aangeboden lekkernijen niet op de rekening, zoals wel vaker in Griekenland. Echter na 5 minuten kwam de vrouw van de eigenaar nog even extra geld halen. Verbazing alom en meteen klaar met deze plek, vertrokken we. Uiteraard gewoon betaald. Toen zag men de fout in en werd dit afgekocht met gratis fruit dat even snel bij de lokale zigeuners was gekocht.

Hier komen we dus nooit meer.

Reizigers die Restaurant Penelope bekeken, bekeken ook

In Restaurant Penelope geweest? Deel je ervaringen!