“Lekker eten maar service niet optimaal”
Beoordeling van La Revanche

La Revanche
Geclassificeerd als nr. 2 van 13 Restaurants in Hastiere-Lavaux
4 weken geleden beoordeeld

We hebben hier 2x gegeten. Het eten zelf was lekker. Zeker de roquefortsaus is een aanrader. De service was echter niet zo super. We hebben een uur moeten wachten op ons eten. Tijdens het wachten kregen we het koud. We vroegen of we binnen in de veranda mochten zitten maar dat mocht niet omdat we twee (grote) honden bijhadden (die zeer braaf waren). Een ander koppel met twee maltezers kreeg het ook koud en mocht wel binnen gaan zitten. Toen we ons eten uiteindelijk kregen, was het donker en de verlichting op het terras was minimaal. Dit is niet zo handig als je een forel eet. We hebben ons eten zsm binnen geschrokt en zijn verkleumd naar huis vertrokken.

Datum van bezoek: september 2019

27 augustus 2019 beoordeeld

Op goed geluk zonder vooraf informeren/checken hier binnen gestapt, zonder al te grote verwachtingen, en tevreden weer vertrokken. Eenvoudig restaurant, geen grote kaart maar wat er aangeboden wordt is kwalitatief gezien goed en verzorgd. De forel (Meunière) was in ieder geval voortreffelijk, de groenten en de frieten ook. Idem dito voor de garnaalkroketten. Het wachten duurde wel wat lang maar dat is dan ook de enige bedenking die langs komt fietsen. Groot terras.

Datum van bezoek: augustus 2019
3 juli 2019 beoordeeld

Cafeetje is nogal rumoerig maar je kan dineren in het aanpalende restaurant in de veranda. De kwaliteit van het eten is merkelijk achteruit gegaan sinds de vorige bezoeken in de voorbije jaren. Niet echt een aanrader tenzij je honger of dorst hebt want in de buurt zijn niet zo veel alternatieven.

Datum van bezoek: juni 2019
7 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn redelijk laat met een gezelschap van 6 aangekomen en konden nog alles van de kaart kiezen. Vriendelijke bediening. Kaart ook in het NL, handig! Ik nam de steak tartaar, was vers en heel lekker. Zeker geen grote bijzonderheden maar wel gewoon goed!

Datum van bezoek: april 2019
6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ruim terras, lekkere gerechten voor democratische prijzen. Bediening ok. Toch nog een ruime keuze, zeer lekker ijs.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die La Revanche bekeken, bekeken ook

Hastière-Par-Delà, Hastière

Hastière, Namur Province

Hastiere-Lavaux, Namur Province

In La Revanche geweest? Deel je ervaringen!