TripAdvisor

Neerpelt, België
via mobiele applicatie
Lees alle 28 beoordelingen

Beoordeeld op 11 augustus 2019 via mobiele applicatie

We hebben het bezoek aan de waterval gecombineerd met de wandeling door de teuffelsschlucht (totaal 6km). De waterval is niet heel spectaculair, maar de combinatie vonden we mooi. De waterval is ook gemakkelijker te bereikte door in de buurt te parkeren.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 31 mei 2019 via mobiele applicatie

Van de m waterval moet je niks spectaculair verwachten, maar van de natuur eromheen daarentegen... telkens we in de buirt zijn bezoeken we deze mooie plek!

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 25 mei 2019

De waterval stelt niet zo veel voor, maar dat weet je vooraf door hoogte verschil. Wel ligt er naast de waterval een mooi wandelgebied. Daar zijn grote rotsblokken uit de ijstijd achtergebleven.

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 28 april 2019

zeer mooie avontuurlijke wandeling, wel niet voor iedereen geschikt (trappen hangbrugjes)moet wel wandelervaring hebben slipperige paden, vrij veel hoogteverschillen.Zeer goede wegaanduiding (pluim voor de duitse wandelbureau)

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 23 september 2018

Wellicht zijn we wat te verwend met de watervallen die we in Noorwegen hebben gezien maar deze watervalletjes (stroomversnellingen) zijn leuk genoeg om ze eens te bezoeken. Zeker als je ze combineert met de klim/wandeling naar de Teufelsschlucht. Kids kunnen even via de stenen in het water spelen.

Datum van activiteit: september 2018