“Sfeervol overnachten”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van de zeeuwse dijk

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

8 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
“Sfeervol overnachten”
Beoordeeld op 29 oktober 2017 voor een verblijf in oktober 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Wij hebben met onze twee kinderen een paar heerlijke dagen gehad in dit vakantiehuisje. Binnen is het klein, maar erg sfeervol. Alles dat je nodig hebt is aanwezig. Het huisje is smaakvol ingericht. Met goed weer kun je er heerlijk buiten op de veranda zitten. Toen wij er waren, was de gastvrouw afwezig, maar zij had een erg vriendelijke, gastvrije vervangster. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren