“Super!”
Slaapkamer parterre met 2 persoonsbed
Slaapkamer 1e etage Entree gebouw
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Slaapkamer 1e etage
Entree gebouw
Achterzijde gebouw
Oprijlaan
Uitzicht vanaf 1e etage
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

DonjavanV ...
1 beoordeling
“Super!”
Beoordeeld op 30 augustus 2019 voor een verblijf in augustus 2019

Wat hebben wij genoten bij Jan en Nicole, en hun lieve honden. Super gastvrij. Echt even tot rust gekomen! Jan en Nicole hebben ons meegenomen naar de avond markt, dat was echt genieten. Wij sliepen in de duiventil die was prachtig afgewerkt. Met een echte sprookjes kamer boven. Er was een heerlijk zwembad. En een tuin vol fruit dat zo van de bomen geplukt en gegeten kan worden.
Zoek je rust, maar ook de gastvrije gezelligheid dan is het zeker een aanrader. Hoop snel weer terug te gaan!

Datum van verblijf: augustus 2019
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
30 aug 2019
Dank jullie wel!!!!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren