Areeya Resort(Sai Yok)
Gratis annuleren tot 25/07
Boek nu, betaal bij aankomst
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 90 per nacht.

• Restaurant
Agoda.com
Priceline
  • Zwembad
  • Gratis parkeren
Baanrai Saiyoknoi Resort(Sai Yok)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 25/07
Agoda.com
Priceline
  • Restaurant
  • Bar/lounge
24 september 2017 beoordeeld

Het was echt heel leuk met een bootje naar ons verblijf.
Het huisje waar we in zaten was ook heel goed en appart zo op het water .
Eten en drinken perfect .
Je had alles op de kamer zelfs koffie.
Over het bed heen een mooie klamboe.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
TheSerene, General Manager van The FloatHouse River Kwai, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 september 2017

Thank you for your recent stay with us and sharing your valuable opinion.

We really look forward to welcome you back in the future.

Kindest regards,

13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met kinderen is dit een top ervaring paradijs. Prachtige omgeving, veel groen, lieve mensen en heerlijk eten. Heel gaaf allemaal helemaal het zwemmen in de rivier. Absoluut de moeite te waard om te combineren met een bezoek aan de bridge over the river kwai...

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het tochtje met de longtailbootjes was al genieten. De kamers zijn ruim en erg mooi. Zeer snelle wifi verbinding. Je kan je laten meevoeren met de rivierstroming van de Kwai, wat een bijzondere ervaring is. De zeepjes van de badkamer ruikt naar heerlijk jasmijn. Een minpuntje is de lawaai van de longtailbootjes al in de vroege ochtend.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie, geweldig uitzicht. Vriendelijk personeel en super gaaf dat je zo de rivier in kan springen en met de stroming mee gaat. De kamers zijn super mooi. Het eten was goed, WiFi prima. Zeker je geld waard!

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst werden we helemaal blij. Een rij prachtig, drijvende aan elkaar verbonden huisjes met in het midden het hoofdgebouw. De huisjes/kamers zijn absoluut top - bedden heerlijk - badkamer met buitendouche een mooie ervaring. Je hebt het "alleen op de wereld/rivier" idee, maar er zijn leuke en diverse activiteiten in de omgeving. Het eten in buffetvorm is matig, maar je kan ook à-la-carte goed eten. Te kort voor 1 nacht, we zullen het niet snel vergeten.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie