Beoordeeld op 13 augustus 2017 via mobiele applicatie

Met kinderen is dit een top ervaring paradijs. Prachtige omgeving, veel groen, lieve mensen en heerlijk eten. Heel gaaf allemaal helemaal het zwemmen in de rivier. Absoluut de moeite te waard om te combineren met een bezoek aan de bridge over the river kwai...

Beoordeeld op 6 augustus 2017 via mobiele applicatie

Het tochtje met de longtailbootjes was al genieten. De kamers zijn ruim en erg mooi. Zeer snelle wifi verbinding. Je kan je laten meevoeren met de rivierstroming van de Kwai, wat een bijzondere ervaring is. De zeepjes van de badkamer ruikt naar heerlijk jasmijn. Een minpuntje is de lawaai van de longtailbootjes al in de vroege ochtend.

Beoordeeld op 3 augustus 2017 via mobiele applicatie

Prachtige locatie, geweldig uitzicht. Vriendelijk personeel en super gaaf dat je zo de rivier in kan springen en met de stroming mee gaat. De kamers zijn super mooi. Het eten was goed, WiFi prima. Zeker je geld waard!

Beoordeeld op 27 juli 2017 via mobiele applicatie

Bij aankomst werden we helemaal blij. Een rij prachtig, drijvende aan elkaar verbonden huisjes met in het midden het hoofdgebouw. De huisjes/kamers zijn absoluut top - bedden heerlijk - badkamer met buitendouche een mooie ervaring. Je hebt het "alleen op de wereld/rivier" idee, maar er zijn leuke en diverse activiteiten in de omgeving. Het eten in buffetvorm is matig, maar je kan ook à-la-carte goed eten. Te kort voor 1 nacht, we zullen het niet snel vergeten.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 10 maart 2017 via mobiele applicatie

Mooiste verblijf in 3 weken.
WiFi goed, kamer een sprookje, super schoon en dagelijkse schoonmaak.
Restaurant prima, heerlijk bed!
Wij hebben geen tours geboekt, 2 dagen genoten van de luxe en rust :)
Prijzen minibar ook prima.
In de buurt weinig tot niks te doen (lopend)

Datum van verblijf: maart 2017