6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het tochtje met de longtailbootjes was al genieten. De kamers zijn ruim en erg mooi. Zeer snelle wifi verbinding. Je kan je laten meevoeren met de rivierstroming van de Kwai, wat een bijzondere ervaring is. De zeepjes van de badkamer ruikt naar heerlijk jasmijn. Een minpuntje is de lawaai van de longtailbootjes al in de vroege ochtend.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie, geweldig uitzicht. Vriendelijk personeel en super gaaf dat je zo de rivier in kan springen en met de stroming mee gaat. De kamers zijn super mooi. Het eten was goed, WiFi prima. Zeker je geld waard!

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst werden we helemaal blij. Een rij prachtig, drijvende aan elkaar verbonden huisjes met in het midden het hoofdgebouw. De huisjes/kamers zijn absoluut top - bedden heerlijk - badkamer met buitendouche een mooie ervaring. Je hebt het "alleen op de wereld/rivier" idee, maar er zijn leuke en diverse activiteiten in de omgeving. Het eten in buffetvorm is matig, maar je kan ook à-la-carte goed eten. Te kort voor 1 nacht, we zullen het niet snel vergeten.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
10 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooiste verblijf in 3 weken.
WiFi goed, kamer een sprookje, super schoon en dagelijkse schoonmaak.
Restaurant prima, heerlijk bed!
Wij hebben geen tours geboekt, 2 dagen genoten van de luxe en rust :)
Prijzen minibar ook prima.
In de buurt weinig tot niks te doen (lopend)

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
2 maart 2017 beoordeeld

Na een korte tocht per longtailboot over de rivier Kwai, kom je aan bij het hotel. De verwelkoming is, zoals zo vaak in Thailand, geweldig. Je voelt je direct echt te gast. Een prachtige kamer met en groot bed met klamboe (is echt nodig) en een heerlijk terras met schommelbank direct op het water. Als je wilt kun je jezelf op de stroming (zwemvest verplicht, maar ook geschikt voor wat grotere kinderen) mee laten drijven naar het einde van het hotel. Het restaurant is prima. Hou er wel rekening mee dat het hotel drijft op het water en dus meedeint als er een boot voorbij komt. Wij hebben dat niet als storend ervaren. Integendeel! Leuk ook is de buitendouche.

Kamertip: Alle kamers zijn gelijk en allemaal even mooi.
  • Verbleef: februari 2017, reisde met een partner