9 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuke plek om te vertoeven. In de jungle allemaal houten huisjes. Ons gezin sliep in een familie kamer was primitief maar dat is ook wel leuk. Zwembad is prima. Adviseer wel muggenspray op te doen. Eigenaars en de hele familie is erg lief, aardig en behulpzaam
Lake tour gedaan via hun geboekt was was een grave ervaring en goed geregeld.
Alle tours en activiteiten in een boek te lezen in verschillende talen.
Je kan heerlijk Thais eten voor weinig geld.

Dus al met al een aanrader voor het hele gezin.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
20 maart 2017 beoordeeld

Wij hebben heerlijk genoten hier. Midden in de jungle, leuke basic hutjes met een fan en klamboe (volgens mij hebben ze ook met airco). Een buiten douche/wc en de geluiden s'nachts zijn geweldig. Als je gevoelig bent voor omgevingsgeluiden zijn oordopjes misschien wel handig :-). Het zwembad is heerlijk om te verkoelen, en het personeel erg aardig. Wij hebben bij het hotel een jungle tour van een dag geboekt en dit was prima geregeld. We konden zelfs een waterdichte tas en schoenen lenen. Eten is er ook prima. Wij zouden hier zo terug komen en kunnen deze plek zeker aanraden.

Verbleef: februari 2017
8 maart 2017 beoordeeld

mijn dochter is hier geweest en het is een prachtig resort en rustgevend. en het is haar goed bevallen en de prijs valt echt reuze mee het is omgeven met prachtige planten en bloemen als je aan het backpacken bent is deze goed aan te raden

Verbleef: maart 2017
4 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier 2 nachten gebleven. De 1e nacht in een bamboo hut en de 2e nacht in een appartement/stenen huis.

De bamboo hut was ons iets te avontuurlijk. Het was echt alsof je aan het kamperen was in een hutje.

Het appartement was geweldig. Genoeg luxe en toch midden in de 'jungle'. Met een goede airco, prima badkamer en een prachtig uitzicht op de rivier met aan de overkant talloze aapjes:)

Het appartement is zeker voor herhaling vatbaar, indien deze bezet is kan de bamboo hut ook wel voor een nacht.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
1 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Huisje op palen midden in een bloemrijke jungle. Op je kleine balkon staan twee heerlijke ligstoelen. Ook al giet het van de regen je zit droog: genieten van de geluiden om je heen en de bloemrijke natuur. Klein zwembad waar de kids zich prima hebben vermaakt. Eten oke. Op een uur rijden vanaf het natuurpark....aanrader om een dagtrip te maken...prachtige natuur!

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie