“Eenvoudige huisjes,leuk restaurant”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Morning Mist Resort
Beoordeeld als nr. 6 van 11 hotels in Phanom
28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige receptie met restaurantje waar je lekker kunt eten en chillen bij het zwembad! Erg aardig personeel en ze bieden prima tours aan! Huisjes omgeven door super mooie tuinen en ondanks dat de huisjes erg basic zijn, hebben wij er een prima verblijf gehad. De service was echt geweldig, zelfs handdoeken voor het zwembad kreeg je bij de receptie!

Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie

9 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuke plek om te vertoeven. In de jungle allemaal houten huisjes. Ons gezin sliep in een familie kamer was primitief maar dat is ook wel leuk. Zwembad is prima. Adviseer wel muggenspray op te doen. Eigenaars en de hele familie is erg lief, aardig en behulpzaam
Lake tour gedaan via hun geboekt was was een grave ervaring en goed geregeld.
Alle tours en activiteiten in een boek te lezen in verschillende talen.
Je kan heerlijk Thais eten voor weinig geld.

Dus al met al een aanrader voor het hele gezin.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
20 maart 2017 beoordeeld

Wij hebben heerlijk genoten hier. Midden in de jungle, leuke basic hutjes met een fan en klamboe (volgens mij hebben ze ook met airco). Een buiten douche/wc en de geluiden s'nachts zijn geweldig. Als je gevoelig bent voor omgevingsgeluiden zijn oordopjes misschien wel handig :-). Het zwembad is heerlijk om te verkoelen, en het personeel erg aardig. Wij hebben bij het hotel een jungle tour van een dag geboekt en dit was prima geregeld. We konden zelfs een waterdichte tas en schoenen lenen. Eten is er ook prima. Wij zouden hier zo terug komen en kunnen deze plek zeker aanraden.

Verbleef: Februari, 2017
8 maart 2017 beoordeeld

mijn dochter is hier geweest en het is een prachtig resort en rustgevend. en het is haar goed bevallen en de prijs valt echt reuze mee het is omgeven met prachtige planten en bloemen als je aan het backpacken bent is deze goed aan te raden

Verbleef: Maart, 2017
4 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier 2 nachten gebleven. De 1e nacht in een bamboo hut en de 2e nacht in een appartement/stenen huis.

De bamboo hut was ons iets te avontuurlijk. Het was echt alsof je aan het kamperen was in een hutje.

Het appartement was geweldig. Genoeg luxe en toch midden in de 'jungle'. Met een goede airco, prima badkamer en een prachtig uitzicht op de rivier met aan de overkant talloze aapjes:)

Het appartement is zeker voor herhaling vatbaar, indien deze bezet is kan de bamboo hut ook wel voor een nacht.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
1 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Huisje op palen midden in een bloemrijke jungle. Op je kleine balkon staan twee heerlijke ligstoelen. Ook al giet het van de regen je zit droog: genieten van de geluiden om je heen en de bloemrijke natuur. Klein zwembad waar de kids zich prima hebben vermaakt. Eten oke. Op een uur rijden vanaf het natuurpark....aanrader om een dagtrip te maken...prachtige natuur!

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
20 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Je moet wel een beetje van de natuur houden wil je dit hotel kunnen waarderen. Kikkers, gekko's en slangen kom je hier gegarandeerd tegen. Bovendien had er een aap op de stoelen van onze veranda gepoept.
De hutjes zijn erg basic, er is bijvoorbeeld geen airco. Gelukkig hadden ze wel een klamboe om de bedden heen.
Het personeel is erg vriendelijk, ze doen erg hun best om je te helpen. In de buurt kun je lekker eten bij Pawn's.

Verbleef: Juni, 2016
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Phanom in overweging
op 3,2 km afstand
Khaosok Rainforest Resort
nr. 9 van 10 in Khao Sok National Park
75 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Morning Mist Resort geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Morning Mist Resort

Adres: 53/3, Moo 6 | Khlong Sok, Khao Sok National Park, Phanom 84250, Thailand
Locatie: Thailand > Surat Thani > Phanom
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Zwembad Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 6 van 11 hotels in Phanom
Prijsklasse: € 14 - € 20 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:2,5 ster(ren) — Morning Mist Resort 2.5*
Aantal kamers: 36
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Agoda, Hotels.com en Expedia, dus je kunt je reserveringen bij Morning Mist Resort met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Morning Mist Hotel Surat Thani
Hotel Morning Mist

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?