Khao Sok Palmview(Phanom)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 26/07
  • Restaurant
Khao Sok Smiley Bungalow(Phanom)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Restaurant
Khao Sok Country Resort(Phanom)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 29/07
  • Restaurant
Khai Jungle Experience(Khlong Sok)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 21/07
Zie aanbieding
Nung House(Khlong Sok)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
  • Restaurant
Baan Khao Sok Resort(Phanom)(Heel veel waar voor je geld!)
4 juli 2015 beoordeeld

Onvriendelijk, onsympathiek, onbehulpzaam en chagrijnig personeel. Keiharde matrassen, net beton. Ze komen je op geen enkele manier tegemoed en afspraken worden niet nagekomen. De eerlijkheid gebied ons te zeggen dat het restaurant wel goed is.

Kamertip: Probeer de bedden uit om niet met rugpijn wakker te worden!
  • Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
19 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier 3 nachten verbleven en onze bungalow (de goedkoopste, het bamboo hutje) was prima. Helaas was het bed nergens te bekennen en hadden we alleen een matras. Ook in het muskietennet zaten een heleboel gaten dus hebben we die van onszelf maar opgehangen. De badkamer was groot en er was warm en koud water (we hebben vaak meegemaakt dat we alleen gloeiend heet water hadden). Het zwembad was erg fijn, zaten af en toe wel veel vliegende mieren in.. Het personeel was erg onvriendelijk. Alles wat je vroeg deden ze met veel zuchten en chagrijnig kijken. Het eten was niet lekker dus zijn we steeds ergens anders gaan eten. Locatie is prachtig daarentegen!

Verbleef: april 2015, reisde met een partner
26 december 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Midden in het regenwoud een mooi resort. Er zijn prachtige bloemen in het resort. De huisjes staan ruimtelijk verspreid over het resort. Deze zijn simpel maar leuk, goede klamboe en prima bedden. Hard, zoals overal in thailand. Overal zijn bloemen en planten.
We hebben de olifanten tour gedaan. Moeilijk qua gevoel, is het oke wat er gebeurd, maar wij dachten van wel.
Ook de full day trekking door het oerwoud is te gek. Echt klimmen en klauteren, een te gekke ervaring. Neem wel extra eten mee, de lunch is te weinig
Wij vonden het te gek. Vooral nederlanders klagen, en dat is niet terecht.
Met een lach krijg je veel gedaan.

Verbleef: december 2014, reisde met een partner
5 september 2014 beoordeeld

Je mag natuurlijk geen wonderen verwachten van een drie sterren resort, maar dit sloeg echt werkelijk alles. We hadden het laatste huisje, twee onder een kap, van het park aan de rivier. Dit was volgens mij het oudste huisje in het park. Airco alleen tegen betaling ( staat niet in de reclame folder) aan de achtezijde van het huis keek je op de rivier (en opslag van blauwe vaten)
Vanaf veranda zag je de mensen op tubes voorbij schieten op de rivier. Ook bezoek van apen op je veranda.
Het resort zelf was netjes maar het personeel was absoluut niet klantvriendelijk. Eerder tegen het onbeschofte aan. Met name de mevrouw die achter de receptie zat, manager?, was met haar donderwolk niet bepaald een schoolvoorbeeld van agstvrijheid en gastvriendelijkheid.
We hebben gelukkig maar 4 dagen en 3 nachten in dit onprettige resort verbleven.
WEL een AANRADER is aan dezelfde straat een kleinschalig resort.
GREEN VIEUW resort van Lek en Too.
Deze twee mensen hebben een soort reisbureau en een heel klein hotel.
Als je spreekt van Thaaise gastvrijheid en goed eten dan moet je hier je verblijf boeken.
Lek is ook als gids in te huren voor jungle trips in het national park Khao Sok op loopafstand van zijn hotel. Deze tocht is een dikke 10 waard en een must om te doen.
Ook doet Lek uitstapjes organiseren zoals olifant rijden. Ook zeer aan te raden. De olifanten worden met respect behandelt en niet geslagen of met prikstokken bewerkt. Alles is met liefde voor de oude werk olifanten.
Green Vieuw resort staat niet op tripadvisor, maar zou daar eigenlijk wel een zeer verdiende plaats moeten hebben / krijgen.

Kamertip: Morning mist resort een absoluten afrader. Green Vieuw resort aan dezelfde weg daar en tegen een absolute aanrader. Staat nog niet op tripadvisor maar haart daar zeker te staan.
  • Verbleef: augustus 2014, reisde met familie
20 juli 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een vermoeiende reis aangekomen bij morning mist. Bij het zien van ons hutje waren we zwaar teleurgesteld. Hoewel we er geen problemen mee hebben als iets basic is was dit echter te erg. Bedden en gordenijnen waren smerig, vrijwel geen licht en de deur sloot niet goed. Omdat we beiden toe waren aan een goede nachtrust zijn we ondanks dat we voor 2 nachten betaald hadden direct op zoek gegaan naar een nieuwe accomodatie. Wel hebben we bij morning mist de lake tour gedaan. Goed engels sprekende gids. Echter bij de transfer naar koh phangang ging er weer van alles mis. Al met al geen aanrader.

Verbleef: juli 2014