“Onvriendelijk personeel, slechte service, slechte bedden”
Beoordeling van Morning Mist Resort

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Morning Mist Resort
Beoordeeld als nr. 7 van 11 hotels in Phanom
4 juli 2015 beoordeeld

Onvriendelijk, onsympathiek, onbehulpzaam en chagrijnig personeel. Keiharde matrassen, net beton. Ze komen je op geen enkele manier tegemoed en afspraken worden niet nagekomen. De eerlijkheid gebied ons te zeggen dat het restaurant wel goed is.

Kamertip: Probeer de bedden uit om niet met rugpijn wakker te worden!
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2015, reisde met een partner

19 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier 3 nachten verbleven en onze bungalow (de goedkoopste, het bamboo hutje) was prima. Helaas was het bed nergens te bekennen en hadden we alleen een matras. Ook in het muskietennet zaten een heleboel gaten dus hebben we die van onszelf maar opgehangen. De badkamer was groot en er was warm en koud water (we hebben vaak meegemaakt dat we alleen gloeiend heet water hadden). Het zwembad was erg fijn, zaten af en toe wel veel vliegende mieren in.. Het personeel was erg onvriendelijk. Alles wat je vroeg deden ze met veel zuchten en chagrijnig kijken. Het eten was niet lekker dus zijn we steeds ergens anders gaan eten. Locatie is prachtig daarentegen!

Verbleef: April, 2015, reisde met een partner
26 december 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Midden in het regenwoud een mooi resort. Er zijn prachtige bloemen in het resort. De huisjes staan ruimtelijk verspreid over het resort. Deze zijn simpel maar leuk, goede klamboe en prima bedden. Hard, zoals overal in thailand. Overal zijn bloemen en planten.
We hebben de olifanten tour gedaan. Moeilijk qua gevoel, is het oke wat er gebeurd, maar wij dachten van wel.
Ook de full day trekking door het oerwoud is te gek. Echt klimmen en klauteren, een te gekke ervaring. Neem wel extra eten mee, de lunch is te weinig
Wij vonden het te gek. Vooral nederlanders klagen, en dat is niet terecht.
Met een lach krijg je veel gedaan.

Verbleef: December, 2014, reisde met een partner
5 september 2014 beoordeeld

Je mag natuurlijk geen wonderen verwachten van een drie sterren resort, maar dit sloeg echt werkelijk alles. We hadden het laatste huisje, twee onder een kap, van het park aan de rivier. Dit was volgens mij het oudste huisje in het park. Airco alleen tegen betaling ( staat niet in de reclame folder) aan de achtezijde van het huis keek je op de rivier (en opslag van blauwe vaten)
Vanaf veranda zag je de mensen op tubes voorbij schieten op de rivier. Ook bezoek van apen op je veranda.
Het resort zelf was netjes maar het personeel was absoluut niet klantvriendelijk. Eerder tegen het onbeschofte aan. Met name de mevrouw die achter de receptie zat, manager?, was met haar donderwolk niet bepaald een schoolvoorbeeld van agstvrijheid en gastvriendelijkheid.
We hebben gelukkig maar 4 dagen en 3 nachten in dit onprettige resort verbleven.
WEL een AANRADER is aan dezelfde straat een kleinschalig resort.
GREEN VIEUW resort van Lek en Too.
Deze twee mensen hebben een soort reisbureau en een heel klein hotel.
Als je spreekt van Thaaise gastvrijheid en goed eten dan moet je hier je verblijf boeken.
Lek is ook als gids in te huren voor jungle trips in het national park Khao Sok op loopafstand van zijn hotel. Deze tocht is een dikke 10 waard en een must om te doen.
Ook doet Lek uitstapjes organiseren zoals olifant rijden. Ook zeer aan te raden. De olifanten worden met respect behandelt en niet geslagen of met prikstokken bewerkt. Alles is met liefde voor de oude werk olifanten.
Green Vieuw resort staat niet op tripadvisor, maar zou daar eigenlijk wel een zeer verdiende plaats moeten hebben / krijgen.

Kamertip: Morning mist resort een absoluten afrader. Green Vieuw resort aan dezelfde weg daar en tegen een ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2014, reisde met familie
20 juli 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een vermoeiende reis aangekomen bij morning mist. Bij het zien van ons hutje waren we zwaar teleurgesteld. Hoewel we er geen problemen mee hebben als iets basic is was dit echter te erg. Bedden en gordenijnen waren smerig, vrijwel geen licht en de deur sloot niet goed. Omdat we beiden toe waren aan een goede nachtrust zijn we ondanks dat we voor 2 nachten betaald hadden direct op zoek gegaan naar een nieuwe accomodatie. Wel hebben we bij morning mist de lake tour gedaan. Goed engels sprekende gids. Echter bij de transfer naar koh phangang ging er weer van alles mis. Al met al geen aanrader.

Verbleef: Juli, 2014
3 juni 2014 beoordeeld

We hebben 2 nachten en 2 dagen bij morning mist doorgebracht. De locatie is fantastisch, hebben zelfs een zwembad en dat midden in de jungle. De huisjes zijn basic maar prima. We hadden zelfs airco en er hangen klamboes over de bedden. De douche is basic maar ruim. En ja ach er lopen gekko's over het plafond.. alleen maar leuk anders moet je niet naar de jungle gaan! Het eten is er erg goed! Het personeel is inderdaad wat onwennig. Ze spreken niet heel goed Engels maar wij hadden het geluk dat er een duits stel werkte (tijdelijk voor de zomer) die ons heel goed hebben geadviseerd over alle excursies. Mede daardoor een te gekke trekking door de jungle gedaan met een een trekking door een grot en fantastische lunch op een floating village. Echt de moeite waard! Hebben ook een olifanten trekking gedaan maar daar hadden we gemengde gevoelens over. Je kunt er ook voor kiezen ze lekker eten te geven en te wassen. Dat was erg bijzonder!! Ik vond kao sok een te gekke ervaring en morning mist is best een fijne plek om een paar dagen te verblijven!

• Verbleef: Mei, 2014, reisde met een partner
4 maart 2014 beoordeeld

Wij zijn hier op de bonnefooi langsgekomen toen we een bungalow zochten in khao sok. Bij de receptie werden we afgesnauwd toen bleek dat we niet gereserveerd hadden. Er was volgens de receptioniste geen kamer meer vrij. Heel bijzonder want even later op booking.com bleken er nog kamers in overvloed te zijn! We hebben voor onze laatste avond in Khao Sok toch een kamer geboekt vanwege het zwembad. Het zwembad was inderdaad heerlijk. Maar hoe kan men in godsnaam het meest onvriendelijke personeel bij de receptie neerplanten die niet eens weet dat ze wel kamers beschikbaar hebben. Wij hebben ook bij smileys geslapen en vonden dit leukere bungalows met een veel mooier uitzicht, betere service en veel goedkoper.

• Verbleef: Februari, 2014, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Phanom in overweging
op 3,2 km afstand
Khaosok Rainforest Resort
nr. 9 van 10 in Khao Sok National Park
75 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Morning Mist Resort geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Morning Mist Resort

Adres: 53/3, Moo 6 | Khlong Sok, Khao Sok National Park, Phanom 84250, Thailand
Locatie: Thailand > Surat Thani > Phanom
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Zwembad Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 7 van 11 hotels in Phanom
Prijsklasse: € 14 - € 20 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:2,5 ster(ren) — Morning Mist Resort 2.5*
Aantal kamers: 36
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Agoda en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Morning Mist Resort met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Morning Mist Hotel Surat Thani
Hotel Morning Mist

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?