“Mooie omgeving, wisselende accomodatie”
Beoordeling van Morning Mist Resort

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Morning Mist Resort
Beoordeeld als nr. 6 van 11 hotels in Phanom
19 september 2013 beoordeeld

Wij zaten in een "2 story" house, echt achterhaald en oud. Bovenkamer: klein met z'n drieeen. "buitendouche" met dak, waarbij als je douchte de halve badkamer nat werd (ook het toilet). Met grof gaas afgesloten zodat er geen vogels e.d. binnen konden, maar wel veel muggen. Klamboe zat vol met gaten, horren voor de ramen waren ook kapot, maar zoveel kieren bij de deuren en ramen dat dichtdoen ook geen optie was. Op het balkon stond een heel vieze ligstoel en ook bij de benedenbungalow kon je eigenlijk niet buiten zitten, erg jammer. De bungalows dichter bij de receptie zagen er veel beter onderhouden uit. Zwembad was heerlijk, jammer dat er weinig schaduw was. Personeel spreekt heel beroerd Engels, de kaart van het restaurant kennen ze goed, dus eten en drinken bestellen was geen probleem.

Kamertip: Geen 2 story house bestellen- alleen een bungalow in de tuin.
  • Verbleef: Augustus, 2013, reisde met familie

14 augustus 2013 beoordeeld

Wij verbleven in de meest luxe bungalow die ze hadden. Leuke locatie, aan de rivier. De kamer zelf was oke, het schoonmaken kon beter. De locatie is perfect voor wanneer je het park gaat bezoeken. Ook zijn er excuries te boeken bij het resort. Dit hebben wij dan ook gedaan, de nachtsafari viel wat tegen. Met name doordat de gids niet goed engels sprak en naar drank rook. De kano tocht was erg leuk! Het personeel van het resort geeft geen idee hoe ze om moeten gaan met de gasten. Bijv; Bij een stroomstoring na veel regen werd er niets gecommuniceerd, ook niet dat sommige toiletten daardoor niet meer doorspoelen. Een excuus kon er niet vanaf. Het ontbijt is prima, maar het avond eten was zeer slecht. Boek je dit resort ga dan tegenover bij praw's eten. Daar is het eten erg lekker!

• Verbleef: Augustus, 2013
12 augustus 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een mooi gelegen accommodatie met een erg gezellig restaurant. Personeel vriendelijk en gaven goede adviezen. De hutjes op zich vonden we echter de slechtste vd vakantie. Op t eerste gezicht leek t nog redelijk schoon, maar ze zitten vol schimmel en zijn ontzettend muf. Ook is alles klam en vochtig. Wel zijn ze goedkoop. Als je een tour bij hen boekt (tweedaagse tour naar het meer, een echte aanrader!!!) krijg je korting op je verblijf.

• Verbleef: Augustus, 2013
10 mei 2013 beoordeeld

Prima verblijf gehad bij Morining Mist. Vanuit Huisje (double twin riverside) uitzicht op rivier, jungle en Apen. De kijnderen vonden het prachtig. Ook speelde voor ons mee dat morning mist het enige zwembad heeft in Khao Sok! Heerlijk na een dag door de Jungle lopen. Verder prima restaurant en een heerlijke tuin.

Aanmerkingen op het resort zijn, accomodatie mag een opknapbeurt krijgen. Schimmel op badkamerplafond. Ongedierte (muizen, slangen).

Kamertip: Aan de riverside kun je apen spotten!
  • Verbleef: Mei, 2013, reisde met familie
2 maart 2013 beoordeeld

We hebben een paar nachten bij morning mist overnacht. De kamer (of eigenlijk hutje) was simpel. Geen airco maar fan en klamboe, kleine douche met eigen boiler en weinig tot geen ruimte op de kamer. Maar het was heerlijk. Lkr op de veranda zitten en een boek lezen. Het resort is een goede uitvalsbasis om excursies te doen. Deze worden door de eigenaresse dan ook zeer actief aangeboden. (Iets te actief) wij waren hier snel van af omdat we bij onze agent al een paar excursies hadden geboekt. Het eten bij morning mist is heerlijk en de smoothies en shakes moet je proberen! Normaal gaan we elke avond naar een ander restauarant maar deze keer beviel het zo goed dat we elke avond hier hebben gegeten. Bij het afrekenen moet je wel goed de bon controleren. Hier klopte niet veel van. Maar het aanpassen van de rekening bleek geen probleem. Het zal dus wel vaker voorkomen.

Verbleef: Februari, 2013, reisde met een partner
1 augustus 2012 beoordeeld

Morning Mist is een prachtig gelegen hotel met huisjes verspreid over een tropisch begroeide omgeving, de huisjes verschillen nogal wat betreft comfort, wij hadden een uiterst eenvoudig huisje met erg slechte bedden. Het restaurant was heel sfeervol en het eten heerlijk, inderdaad prachtig versierde shakes en cocktails, het personeel was erg vriendelijk. Het enige waar wij vraagtekens bij stelden was de "adviezen" die eigenaares Nid gaf. Ten eerste kregen we niet de kamers die we gereserveerd hadden. Verder maakte zij sterk de indruk zo te adviseren zodat je koos wat haar het beste uitkwam, zo was het onmogelijk volgens haar om met onze kinderen op het meer te overnachten (7 en 10 jr oud), terwijl wij later veel mensen ontmoetten die dat zonder problemen gedaan hadden, een Duitser die wij de laatste dag ontmoetten had zij gezegd dat hij sowieso niet met kinderen naar het meer (in Kao Sok NP) kon, terwijl wij dat zonder problemen gedaan hadden en het hoogtepunt van het verblij was. Onze terugreis naar Surathani heeft zij erg slecht geadviseerd en bleek een drama, terwijl wij advies hadden gevraagd wat het beste te doen met de kinderen. Al met al gaf dat een beetje een nare nasmaak.

Kamertip: de gardenview huisjes lijken wat verzorgder, iedergeval met horren voor het raam, wij hadden echter ...
  • Verbleef: Juli, 2012, reisde met familie
20 maart 2011 beoordeeld

Wij zijn in februari hier een aantal nachten geweest.
Onze kamer was klein maar prima, een leuke verranda en een warme douche.
Het eten in het restaurant was erg lekker. Metname de fruitshakes!!!
Om de hoek is de ingang naar het park. Goeie hulp met het boeken van je vervolgtrip!

• Verbleef: Februari, 2011, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Phanom in overweging
op 3,2 km afstand
Khaosok Rainforest Resort
nr. 9 van 10 in Khao Sok National Park
75 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Morning Mist Resort geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Morning Mist Resort

Adres: 53/3, Moo 6 | Khlong Sok, Khao Sok National Park, Phanom 84250, Thailand
Locatie: Thailand > Surat Thani > Phanom
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Zwembad Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 6 van 11 hotels in Phanom
Prijsklasse: € 14 - € 20 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:2,5 ster(ren) — Morning Mist Resort 2.5*
Aantal kamers: 36
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Agoda, Expedia en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Morning Mist Resort met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Morning Mist Hotel Surat Thani
Hotel Morning Mist

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?