22 september 2014 beoordeeld

We hadden en houten huisje geboekt, maar toen we deze bekeken hebben we toch gekozen voor een stenen bungalow. Kamers zijn basic, verwacht er niet te veel van. De kraan gaf in het begin bruin water. Geen airco, maar deze is ook niet nodig omdat het daar een stuk koeler is. Personeel is vriendelijk maar spreekt geen engels. We hebben er één keer geluncht maar dit vonden wij niet voor herhaling vatbaar. Bij Smileys hebben we ook de jungle lake tour van 1 dag geboekt. Deze tour is een aanrader. Prachtige omgeving.

• Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
26 februari 2014 beoordeeld

Lake tour:
De overnachting op het meer had veel mooier kunnen zijn. Wij werden ochtends gewaarschuwd dat er een groep canadezen zat. Er werd echter niet bijgezegd dat zij een record hadden gevestigd qua drankgebruik en zeer luidruchtig waren. Bij aankomst werd dit al snel duidelijk. De groep maakte ontzettend veel lawaai en er werd zelfs in het water overgegeven en geplast. Ik vind het onacceptabel dat het personeel nooit heeft ingegrepen. Het enige wat het personeel deed is ze emmers met cocktails voeren. Verder zijn de huisjes wel heel schoon en niets van ongedierte gezien. Het eten is ook zeer goed. Een nacht op het meer is zeker een aanrader, maar informeer goed van te voren of er luidruchtige pubers zitten!

Bungalows:
Over de bungalows ben ik een stuk positiever. Wij hebben ook een nacht bij morning mist geslapen en vonden smiley een stuk leuker. Het is ook nog eens een stuk goedkoper. De bungalows zijn schoon, er hangt een hangmat voor de deur en je hebt een prachtig uitzicht op de bergen.

• Verbleef: februari 2014, reisde met een partner
3 januari 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zaten in hi 5 smiley bungalows Verwacht er niet te veel van!!!
2 bedden (die wel lekker liggen) maar je slaapt onder een plaid.
Er is wel een fan!!! Geen spiegel
geen flesjes water!!!! En een douche waar bijna geen straal uit komt... Personeel is aardig maar spreekt weinig Engels!!! Eigenaar wel en die is echt behulpzaam!!!! Nationaal park ligt echt dicht bij!!!! Max 300 meter!!!! Ideaal om de hele dag een tour of te wandelen in het nationaal park... Ze bieden ook tours aan idiaal!!!

Verbleef: januari 2014, reisde met vrienden
28 december 2013 beoordeeld

Smiley Bungalows heeft stenen en houten bungalows voor een goede prijs. Vooral de service is goed! Eigenaresse Phaiwan is zeer behulpzaam en te vertrouwen. Wij hebben de 2-daagse Laketour hier ook geboekt; absolute aanrader! Vanaf Smiley kun je makkelijk naar het park lopen en er zijn allerlei eettentjes in de buurt.

• Verbleef: november 2013, reisde met vrienden
29 november 2013 beoordeeld

Een leuk plekje voor een leuke prijs. Beter kan niet. Alles is aanwezig behalve een spiegel maar goed. 2 aparte bedden en dicht bij de eetgelegenheden. Je kunt hier ook alles boeken voor een dagtrip. Mensen zijn vriendelijk.

Verbleef: november 2013, reisde met vrienden