“Service with a smile”
Beoordeling van Khao Sok Smiley Bungalow

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 3 websites!
Khao Sok Smiley Bungalow
Beoordeeld als nr. 20 van 33 bijzondere accommodaties in Phanom
19 januari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Eigenares ontvangt je met een oprechte lach en met veel gevoel voor service. Heb zowel twee als vier persoons bungalow ervaren. Goede matrassen. Goed werkende fan. Eenvoudige douche en toilet. Huisje op palen en met hangmat op terras. Uitzicht op bergen en bomen

Verbleef: Januari, 2015, reisde alleen
Schrijf een beoordeling

22 september 2014 beoordeeld

We hadden en houten huisje geboekt, maar toen we deze bekeken hebben we toch gekozen voor een stenen bungalow. Kamers zijn basic, verwacht er niet te veel van. De kraan gaf in het begin bruin water. Geen airco, maar deze is ook niet nodig omdat het daar een stuk koeler is. Personeel is vriendelijk maar spreekt geen engels. We hebben er één keer geluncht maar dit vonden wij niet voor herhaling vatbaar. Bij Smileys hebben we ook de jungle lake tour van 1 dag geboekt. Deze tour is een aanrader. Prachtige omgeving.

• Verbleef: Augustus, 2014, reisde met een partner
26 februari 2014 beoordeeld

Lake tour:
De overnachting op het meer had veel mooier kunnen zijn. Wij werden ochtends gewaarschuwd dat er een groep canadezen zat. Er werd echter niet bijgezegd dat zij een record hadden gevestigd qua drankgebruik en zeer luidruchtig waren. Bij aankomst werd dit al snel duidelijk. De groep maakte ontzettend veel lawaai en er werd zelfs in het water overgegeven en geplast. Ik vind het onacceptabel dat het personeel nooit heeft ingegrepen. Het enige wat het personeel deed is ze emmers met cocktails voeren. Verder zijn de huisjes wel heel schoon en niets van ongedierte gezien. Het eten is ook zeer goed. Een nacht op het meer is zeker een aanrader, maar informeer goed van te voren of er luidruchtige pubers zitten!

Bungalows:
Over de bungalows ben ik een stuk positiever. Wij hebben ook een nacht bij morning mist geslapen en vonden smiley een stuk leuker. Het is ook nog eens een stuk goedkoper. De bungalows zijn schoon, er hangt een hangmat voor de deur en je hebt een prachtig uitzicht op de bergen.

• Verbleef: Februari, 2014, reisde met een partner
3 januari 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zaten in hi 5 smiley bungalows Verwacht er niet te veel van!!!
2 bedden (die wel lekker liggen) maar je slaapt onder een plaid.
Er is wel een fan!!! Geen spiegel
geen flesjes water!!!! En een douche waar bijna geen straal uit komt... Personeel is aardig maar spreekt weinig Engels!!! Eigenaar wel en die is echt behulpzaam!!!! Nationaal park ligt echt dicht bij!!!! Max 300 meter!!!! Ideaal om de hele dag een tour of te wandelen in het nationaal park... Ze bieden ook tours aan idiaal!!!

Verbleef: Januari, 2014, reisde met vrienden
28 december 2013 beoordeeld

Smiley Bungalows heeft stenen en houten bungalows voor een goede prijs. Vooral de service is goed! Eigenaresse Phaiwan is zeer behulpzaam en te vertrouwen. Wij hebben de 2-daagse Laketour hier ook geboekt; absolute aanrader! Vanaf Smiley kun je makkelijk naar het park lopen en er zijn allerlei eettentjes in de buurt.

• Verbleef: November, 2013, reisde met vrienden
29 november 2013 beoordeeld

Een leuk plekje voor een leuke prijs. Beter kan niet. Alles is aanwezig behalve een spiegel maar goed. 2 aparte bedden en dicht bij de eetgelegenheden. Je kunt hier ook alles boeken voor een dagtrip. Mensen zijn vriendelijk.

Verbleef: November, 2013, reisde met vrienden
30 april 2013 beoordeeld

Aangekomen op de luchthaven van Surat Thani, was er geen transport te vinden. Enige optie was om een taxi naar Smiley Bungalows te nemen. Zeker comfortabel, maar wel 1500 THB minder op zak. Aangekomen bij Smiley Bungalows blijkt dat zij transferbusjes aanbieden, een goede tip dus om dat te regelen voordat je aankomt!! Eigenaresse was super vriendelijk en sprak goed engels, wij hebben ontzettend met haar gelachen. Met het overige personeel was moeilijker te communiceren maar zij waren allemaal even aardig en behulpzaam. De eerste nacht zijn wij verbleven in een houten bungalow en de laatste nacht in de stenen bungalow. Onze voorkeur ligt toch echt bij de houten bungalows, deze zijn lekker knus en hoger gelegen.

Ook hebben wij via de eigenaresse en 2-daagse trip geboekt. Omdat wij tijdens de warmste maand van het jaar verbleven was de jungle trek helaas niet mogelijk. Ook konden wij niet in haar eigen "Rafthouses" verblijven omdat er te weinig mensen in de groep zaten dus gingen we naar andere "Rafthouses"
De 2-daagse tour was erg leuk, maar voor 2500 THB per persoon hadden wij om eerlijk te zijn wel iets meer verwacht.

De "Rafthouses" was een geweldige ervaring, lekker back to basic. Verwacht hier echt niets van, want het enige wat je hebt is een matras. Voor de toilet moet je een hele marathon afleggen via steigers en trappen. Toiletten waren vies maar daar waren wij inmiddels al aan gewend. Een goede tip: Neem tijdens je reis altijd WC papier mee!
De omgeving was fantastisch, aan het meer en midden in de jungle!

De tocht naar en door de grotten was erg leuk, heel mooi om door de jungle te lopen.
Vooral de dieren die je onderweg tegenkomt!

Wij hebben zeker genoten van ons verblijf en raden iedereen aan om hier een paar dagen te verblijven!!

----------------------------------------------------------------------------

Smiley Bungalows thanks a lot for the amazing stay!
Wish you all the best!

Tigerman and Tigerwoman ;)

---------------------------------------------------------------------------

• Verbleef: April, 2013, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Phanom bekeken
Morning Mist Resort
Khao Sok Smiley Lake House
nr. 7 van 20 in Khao Sok National Park
106 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Khao Sok Smiley Bungalow geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Khao Sok Smiley Bungalow

Adres: 35/5 Moo 6 T. Klongsok, Phanom, Thailand
Telefoonnummer:
Locatie: Thailand > Surat Thani > Phanom
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 20 van 33 bijzondere accommodaties in Phanom
Prijsklasse: € 8 - € 12 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:2,5 ster(ren) — Khao Sok Smiley Bungalow 2.5*
Aantal kamers: 15
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com en Agoda, dus je kunt je reserveringen bij Khao Sok Smiley Bungalow met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Khao Sok Smiley Bungalow Hotel Surat Thani

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?