“Persoonlijke aandacht”
Beoordeling van De Chaamse Hoeve

De Chaamse Hoeve
Geclassificeerd als nr. 4 van 19 Restaurants in Chaam
15 april 2024 beoordeeld

We hebben heerlijk gegeten met een groep van 12 personen. Er is uitstekend rekening gehouden met het ingewikkelde dieet van één van de gasten. De service was prima, de bediening erg vlot en gemoedelijk. We hebben een heerlijke avond gehad!

Datum van bezoek: april 2024
    • Sfeer

1 april 2024 beoordeeld

Een kaart die verwachtingen wekt. Ook qua prijs. Pittige prijzen maar als het goed is, op zich geen probleem. Helaas de verwachtingen niet waargemaakt. Schnitzels klein. Garnituur aardappels slap. Champignonsaus ipv pepersaus bij rumpsteak. Een uiteindelijke vette tongfilet door de overvloedige boterjus. De kok die langskwam adviseerde mij de volgende keer het te vermelden dat de schnitzels te klein waren dan had hij er twee op het bord gedaan. Dat is de omgekeerde wereld. De jeugdige bediening deed verder haar best. Voor ons niet meer

Datum van bezoek: maart 2024
10 juli 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant met een zeer uitgebreide kaart. Naast de gewone kaart ook verschillende pannenkoeken en een Turkse kaart. De porties zijn groot en de kwaliteit was goed. Er is een ruime omheinde speelgelegenheid.

Datum van bezoek: juli 2023
24 mei 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Warme ontvangst, goede attente bediening en heerlijk eten van een uitgebreid Nederlands en Turks menu. Met zorg bereid door Halev de eigenaar en een ijverige staf personeel. Gezellig, zonnig terras met ook schaduwrijke bomen, dus voor elkaar wils. Kindvriendelijke tuin en binnen speelplaats.

Datum van bezoek: mei 2023
18 augustus 2022 beoordeeld

Wij gaan hier regelmatig eten ,goede kaart goed eten en super vriendelijke bediening. En eigenaar.En normale prijzen.
Een super restaurant! Echt top!

Datum van bezoek: augustus 2022

Reizigers die De Chaamse Hoeve bekeken, bekeken ook

In De Chaamse Hoeve geweest? Deel je ervaringen!

© 2024 Tripadvisor LLC Alle rechten voorbehouden.

Deze versie van onze website is gericht aan mensen die spreken in . Als je een inwoner bent van een ander land of andere regio, selecteer de juiste versie van Tripadvisor voor jouw land of regio in het vervolgkeuzemenu.