“Niet meer”
Beoordeling van De Chaamse Hoeve

De Chaamse Hoeve
Geclassificeerd als nr. 4 van 19 Restaurants in Chaam
1 april 2024 beoordeeld

Een kaart die verwachtingen wekt. Ook qua prijs. Pittige prijzen maar als het goed is, op zich geen probleem. Helaas de verwachtingen niet waargemaakt. Schnitzels klein. Garnituur aardappels slap. Champignonsaus ipv pepersaus bij rumpsteak. Een uiteindelijke vette tongfilet door de overvloedige boterjus. De kok die langskwam adviseerde mij de volgende keer het te vermelden dat de schnitzels te klein waren dan had hij er twee op het bord gedaan. Dat is de omgekeerde wereld. De jeugdige bediening deed verder haar best. Voor ons niet meer

Datum van bezoek: maart 2024

10 juli 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant met een zeer uitgebreide kaart. Naast de gewone kaart ook verschillende pannenkoeken en een Turkse kaart. De porties zijn groot en de kwaliteit was goed. Er is een ruime omheinde speelgelegenheid.

Datum van bezoek: juli 2023
24 mei 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Warme ontvangst, goede attente bediening en heerlijk eten van een uitgebreid Nederlands en Turks menu. Met zorg bereid door Halev de eigenaar en een ijverige staf personeel. Gezellig, zonnig terras met ook schaduwrijke bomen, dus voor elkaar wils. Kindvriendelijke tuin en binnen speelplaats.

Datum van bezoek: mei 2023
18 augustus 2022 beoordeeld

Wij gaan hier regelmatig eten ,goede kaart goed eten en super vriendelijke bediening. En eigenaar.En normale prijzen.
Een super restaurant! Echt top!

Datum van bezoek: augustus 2022
17 juli 2021 beoordeeld

Slecht kleine echt hele kleine schnitzel, ik vroeg of ik nog een schnitzel kon krijgen die ik dan wel betaalde er werd niet gereageerd. Mijn schoondochter had een verkeerde me nu u gekregen is later wel recht gezet,maar toch. Ze wisten niet eens waar je een koffie verkeerd in moest doen.
Dus al met al niet goed,wat de schnitzel betreft hebben we met open mond bekeken en hard gelachen voor dat kinderen schnitzeltje.
Slecht slecht.

Datum van bezoek: juli 2021

Reizigers die De Chaamse Hoeve bekeken, bekeken ook

In De Chaamse Hoeve geweest? Deel je ervaringen!

© 2024 Tripadvisor LLC Alle rechten voorbehouden.

Deze versie van onze website is gericht aan mensen die spreken in . Als je een inwoner bent van een ander land of andere regio, selecteer de juiste versie van Tripadvisor voor jouw land of regio in het vervolgkeuzemenu.