“Huiskamer gevoel”
Beoordeling van De Chaamse Hoeve

De Chaamse Hoeve
Geclassificeerd als nr. 4 van 19 Restaurants in Chaam
24 mei 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Warme ontvangst, goede attente bediening en heerlijk eten van een uitgebreid Nederlands en Turks menu. Met zorg bereid door Halev de eigenaar en een ijverige staf personeel. Gezellig, zonnig terras met ook schaduwrijke bomen, dus voor elkaar wils. Kindvriendelijke tuin en binnen speelplaats.

Datum van bezoek: mei 2023

18 augustus 2022 beoordeeld

Wij gaan hier regelmatig eten ,goede kaart goed eten en super vriendelijke bediening. En eigenaar.En normale prijzen.
Een super restaurant! Echt top!

Datum van bezoek: augustus 2022
17 juli 2021 beoordeeld

Slecht kleine echt hele kleine schnitzel, ik vroeg of ik nog een schnitzel kon krijgen die ik dan wel betaalde er werd niet gereageerd. Mijn schoondochter had een verkeerde me nu u gekregen is later wel recht gezet,maar toch. Ze wisten niet eens waar je een koffie verkeerd in moest doen.
Dus al met al niet goed,wat de schnitzel betreft hebben we met open mond bekeken en hard gelachen voor dat kinderen schnitzeltje.
Slecht slecht.

Datum van bezoek: juli 2021
9 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijke bediening.
Het Turkse eten is super lekker, flinke porties.
We hebben het erg naar ons zin gehad.
Leuk dat de kok/eigenaar een praatje komt maken!
Als we weer in Chaam zijn komen we zeker terug.

Datum van bezoek: juni 2021
26 mei 2021 beoordeeld

Heel lang dezelfde kaart veranderd niks brutale bediening , duurt lang ijsje schatkist 4,50 , onpersoonlijk, bediening heette Fenna en een jongen , die denkt dat de toko van haar is en snauwde mensen af.
Als er niks veranderd ook de kaart niet , kun je beter stukje door rijden daar is het pas vriendelijk steengroeve , of den brooy

Datum van bezoek: mei 2021

Reizigers die De Chaamse Hoeve bekeken, bekeken ook

In De Chaamse Hoeve geweest? Deel je ervaringen!

© 2024 Tripadvisor LLC Alle rechten voorbehouden.

Deze versie van onze website is gericht aan mensen die spreken in . Als je een inwoner bent van een ander land of andere regio, selecteer de juiste versie van Tripadvisor voor jouw land of regio in het vervolgkeuzemenu.