“Eten”
Beoordeling van De Chaamse Hoeve

De Chaamse Hoeve
Geclassificeerd als nr. 4 van 19 Restaurants in Chaam
17 juli 2021 beoordeeld

Slecht kleine echt hele kleine schnitzel, ik vroeg of ik nog een schnitzel kon krijgen die ik dan wel betaalde er werd niet gereageerd. Mijn schoondochter had een verkeerde me nu u gekregen is later wel recht gezet,maar toch. Ze wisten niet eens waar je een koffie verkeerd in moest doen.
Dus al met al niet goed,wat de schnitzel betreft hebben we met open mond bekeken en hard gelachen voor dat kinderen schnitzeltje.
Slecht slecht.

Datum van bezoek: juli 2021

9 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijke bediening.
Het Turkse eten is super lekker, flinke porties.
We hebben het erg naar ons zin gehad.
Leuk dat de kok/eigenaar een praatje komt maken!
Als we weer in Chaam zijn komen we zeker terug.

Datum van bezoek: juni 2021
26 mei 2021 beoordeeld

Heel lang dezelfde kaart veranderd niks brutale bediening , duurt lang ijsje schatkist 4,50 , onpersoonlijk, bediening heette Fenna en een jongen , die denkt dat de toko van haar is en snauwde mensen af.
Als er niks veranderd ook de kaart niet , kun je beter stukje door rijden daar is het pas vriendelijk steengroeve , of den brooy

Datum van bezoek: mei 2021
29 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben vanavond Turkse stoofpotje gegeten en mosterdsoep vooraf. Als dessert baklava met ijs. De gerechten waren goed van smaak maar de porties waren erg klein (behalve de Baklava) Hadden na afloop nog trek.

Datum van bezoek: september 2020
17 september 2020 beoordeeld

Een verrassende menu kaart met zowel pannenkoeken, biefstuk en turkse gerechten! Alle Turkse gerechten zijn heerlijk, maar dat kan ook bijna niet anders met een Turkse eigenaar en chef! Fijne atmosfeer en gezellige uitstraling. Goede, vriendelijke bediening, die graag uitleg geven en een praatje maken. Leuk ook met kinderen door een speelkamer binnen en speeltuin buiten!

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die De Chaamse Hoeve bekeken, bekeken ook

In De Chaamse Hoeve geweest? Deel je ervaringen!