“Duur slecht”
Beoordeling van De Chaamse Hoeve

De Chaamse Hoeve
Geclassificeerd als nr. 4 van 19 Restaurants in Chaam
26 mei 2021 beoordeeld

Heel lang dezelfde kaart veranderd niks brutale bediening , duurt lang ijsje schatkist 4,50 , onpersoonlijk, bediening heette Fenna en een jongen , die denkt dat de toko van haar is en snauwde mensen af.
Als er niks veranderd ook de kaart niet , kun je beter stukje door rijden daar is het pas vriendelijk steengroeve , of den brooy

Datum van bezoek: mei 2021

29 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben vanavond Turkse stoofpotje gegeten en mosterdsoep vooraf. Als dessert baklava met ijs. De gerechten waren goed van smaak maar de porties waren erg klein (behalve de Baklava) Hadden na afloop nog trek.

Datum van bezoek: september 2020
17 september 2020 beoordeeld

Een verrassende menu kaart met zowel pannenkoeken, biefstuk en turkse gerechten! Alle Turkse gerechten zijn heerlijk, maar dat kan ook bijna niet anders met een Turkse eigenaar en chef! Fijne atmosfeer en gezellige uitstraling. Goede, vriendelijke bediening, die graag uitleg geven en een praatje maken. Leuk ook met kinderen door een speelkamer binnen en speeltuin buiten!

Datum van bezoek: september 2020
9 augustus 2020 beoordeeld

Gisteren hebben wij hier gegeten met 4 personen. De bediening is vriendelijk en vlot. Ik had de mosselen en die waren echt zalig. Als nagerecht werd er speciaal voor mij een grand dessert zonder ijs geserveerd. Top service. Dit restaurant kan ik zeker bij iedereen aanraden.

Datum van bezoek: augustus 2020
26 juli 2020 beoordeeld

Hier voor het eerst "Turks" gegeten.
Eigenaar/kok kwam persoonlijk uitleg geven.
Was: verrassend, lekker en goed.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die De Chaamse Hoeve bekeken, bekeken ook

In De Chaamse Hoeve geweest? Deel je ervaringen!