“Heerlijk gegeten”
Beoordeling van De Chaamse Hoeve

De Chaamse Hoeve
Geclassificeerd als nr. 4 van 19 Restaurants in Chaam
9 augustus 2020 beoordeeld

Gisteren hebben wij hier gegeten met 4 personen. De bediening is vriendelijk en vlot. Ik had de mosselen en die waren echt zalig. Als nagerecht werd er speciaal voor mij een grand dessert zonder ijs geserveerd. Top service. Dit restaurant kan ik zeker bij iedereen aanraden.

Datum van bezoek: augustus 2020

26 juli 2020 beoordeeld

Hier voor het eerst "Turks" gegeten.
Eigenaar/kok kwam persoonlijk uitleg geven.
Was: verrassend, lekker en goed.

Datum van bezoek: juli 2020
23 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom heeeeeelijk gegeten op het terras bij de Chaamse hoeve. Prima bediening, de lekkerste mosselen die ik ooit gegeten heb nadat ik die toch in een tiental landen mocht eten. Halev, de eigenaar maakt mosselen op Turkse wijze. Een ongekend lekker gerecht, lekker gekruid en met fijne Turkse worstschijfjes gemengd. Bij deze mosselen heb je geen sausjes nodig, gewoon puur genieten met enige lekkere frietjes erbij. De gastheer/kok meldt zich dan ook nog even aan de div. Tafels om eenngezellig praatje te maken. Kortom hij weet precies hoe het gastheerschap werkt. Toppertje👍

Datum van bezoek: juli 2020
6 augustus 2019 beoordeeld

De Chaamse hoeve is een ruwe diamant. Je kunt er terecht voor pannenkoeken (voor de kids) en veelvoorkomende bekende gerechten. (maar prima van smaak).

Maar tussen de gewone kaart tref je ook diverse Turkse gerechten aan en hier liggen de pareltjes van de menukaart!

Voor een zeer vriendelijk bedrag kun je hier heerlijke gerechten vinden en alles is dag vers. De bediening is vriendelijk en informeel en de kok komt altijd even kennis maken met zijn gasten om er zeker van te zijn dat iedereen het naar zijn zin heeft.

De wijnen zijn goed en zeer betaalbaar en er wordt een goede kwaliteit koffie geserveerd.

Datum van bezoek: augustus 2019
7 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke entourage ook leuk concept. Waren met 4 personen. Wat onwennig hoe het een en ander in elkaar zit. Doordat het niet echt druk was waren de gerechten wat te veel doorgekookt. Opzich zou een snellere doorlooptijd daar positieve invloed op hebben. Verder wel redelijk gegeten maar helaas geen topkwaliteit

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die De Chaamse Hoeve bekeken, bekeken ook

In De Chaamse Hoeve geweest? Deel je ervaringen!