“Heerlijk eten voor een nette prijs”
Beoordeling van De Chaamse Hoeve

De Chaamse Hoeve
Geclassificeerd als nr. 4 van 19 Restaurants in Chaam
6 augustus 2019 beoordeeld

De Chaamse hoeve is een ruwe diamant. Je kunt er terecht voor pannenkoeken (voor de kids) en veelvoorkomende bekende gerechten. (maar prima van smaak).

Maar tussen de gewone kaart tref je ook diverse Turkse gerechten aan en hier liggen de pareltjes van de menukaart!

Voor een zeer vriendelijk bedrag kun je hier heerlijke gerechten vinden en alles is dag vers. De bediening is vriendelijk en informeel en de kok komt altijd even kennis maken met zijn gasten om er zeker van te zijn dat iedereen het naar zijn zin heeft.

De wijnen zijn goed en zeer betaalbaar en er wordt een goede kwaliteit koffie geserveerd.

Datum van bezoek: augustus 2019

7 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke entourage ook leuk concept. Waren met 4 personen. Wat onwennig hoe het een en ander in elkaar zit. Doordat het niet echt druk was waren de gerechten wat te veel doorgekookt. Opzich zou een snellere doorlooptijd daar positieve invloed op hebben. Verder wel redelijk gegeten maar helaas geen topkwaliteit

Datum van bezoek: mei 2019
18 april 2019 beoordeeld

Vandaag gedineerd bij dit restaurant en het was TOP!!

Eten was erg lekker, hele prettige bediening en fijne, hartelijke ontvangst. Alles klopte.
We zijn hier een weekje weg. Jammer dat ze niet bij ons in de buurt zitten, anders
ging ik vaker heen.

Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: april 2019
2 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op vrijdag 1 februari dinertje met een flinke groep van 16 personen gehad. 13 personen namen het verrassingsmenu, 3 personen aten à la carte. Snelle, attente, gezellige bediening van jonge meisjes en een jongeman. Heerlijk gegeten. Een prima 3-gangen verrassingsmenu, goed verzorgd en zeer gevarieerd voor een aantrekkelijke prijs. Ook de eigenaar-kok Halef liet zich regelmatig zien en hield zo voeling met zijn klanten. Zeer acceptabele huiswijn voor een prijs van 2,95 euro per glas, (kom daar maar eens om elders). Kortom prima prijs/kwaliteitsverhouding. Iedereen van de groep was zeer tevreden over het eten, drinken, gezellige sfeer, goede bediening. Gewoon uitproberen dus en tip: neem het verrassingsmenu. WEL tevoren boeken vanwege voorbereidingstijd.

Datum van bezoek: februari 2019
22 juli 2018 beoordeeld

Om even dicht bij huis een hapje te eten waren wij bij de Chaamse Hoeve.
Het duurde 3 kwartier voordat we een drankje geserveerd kregen, om ons heen kijkend zagen we dat sommige mensen niet zoveel geduld hadden als wij want zij vertrokken zonder iets genuttigd te hebben.
De eigenaar bedoelt het ongetwijfeld goed maar de bediening laat veel te veel steken vallen.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die De Chaamse Hoeve bekeken, bekeken ook

In De Chaamse Hoeve geweest? Deel je ervaringen!