“Mooi”

Les Ruines Medievales de Poilvache
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 dingen om te doen in Houx
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
24 februari 2016 beoordeeld

We zijn hier met de kinderen geweest, met een plannetje in de hand vonden ze het wel tof om op dit domein rond te lopen.

Datum van activiteit: augustus 2015
calvin-the-dog, Public Relations Manager van Les Ruines Medievales de Poilvache, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2016

Wij danken u voor uwe vriendelijke appreciatie van onze site ! Het is inderdaad een magische plaats voor de kinderen. Wij hopen dat de ganse familie de site van Poilvache tijdens de mooie seizoen opnieuw zal bezoeken. Hartelijke welkom !

7 februari 2016 beoordeeld

Na een redelijk lange autorit (navigatie aan te raden want je ziet de kleine bordjes echt zo over het hoofd!) aangekomen waar bleek dat de ruine gesloten was. Op het hek hing een bord dat het alleen geopend is in de weekenden van Pasen tot eind oktober en elke dag in juli en augustus. Aan de hekken te zien op en rondom de ruine leek het erop dat ze bezig waren met onderhoud. Helaas alleen een stuk van de buitenkant kunnen zien!

Datum van activiteit: januari 2016
calvin-the-dog, Public Relations Manager van Les Ruines Medievales de Poilvache, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 februari 2016

Dank u voor uwe belangstelling voor Poilvache ! Spijtig dat u de lange rit deed op dit moment van het jaar. Het toeristische beheer van de site is door enkele vrijwilligers verzekerd. Het Waalse Gewest (eigenaar van de site) laat geen enkele bezoek tijdens de wintermaanden niet toe. Bepaalde onderdelen van de ruines zijn inderdaad gevaarlijk en wij kunnen de veiligheid van de bezoekers niet verzekeren. Alle informaties en praktische modaliteiten zijn beschikbaar op onze website (adres op TA).
Wij hopen dat een zomertrip in onze mooie streek een aangenaam bezoek van Poilvache mogelijk zal maken!

15 mei 2012 beoordeeld

28 juli 2011 beoordeeld

Datum van activiteit: juli 2011
Bekijk meer beoordelingen
15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van activiteit: augustus 2018
calvin-the-dog, Public Relations Manager van Les Ruines Medievales de Poilvache, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2018

Reizigers die Les Ruines Medievales de Poilvache bekeken, bekeken ook

Annevoie-Rouillon, Namur Province
Yvoir, Namur Province

In Les Ruines Medievales de Poilvache geweest? Deel je ervaringen!