“Culinair wadlopen”
Beoordeling van Kookstudio Flang in de Pan

Kookstudio Flang in de Pan
Geclassificeerd als nr. 3 van 3 dingen om te doen in Hoorn
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Beschrijving eigenaar: Flang Cupido verzorgt kookworkshops en catering met pure Terschellinger producten. Hij neemt u mee de natuur in om uw eigen ingrediënten te verzamelen, die u daarna samen tot een heerlijke maaltijd bereidt. Koken met al het lekkers dat Terschelling te bieden heeft, zoals oesters en andere schelpen van het wad, vis, zeewier en cranberry’s. Oesterproeverije, Culinair Wadlopen, koken met de Big Green Egg of een Wildpluk Workshop, het kan allemaal. We maken ook arrangementen voor u op maat.
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Toiletten
28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanrader voor een ieder die van de natuur en zijn culinaire verleidingen houdt. Versere oesters, mosselen, kokkels en alikruiken krijg je nergens. De navolgende workshop zorgde voor een onvergetelijke ervaring.

Datum van activiteit: april 2018

3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke ochtend, beperkt aantal kruiden besproken, maar boswachter stond open voor al onze vragen. De proeverijtjes waren lekker: jammer dat we daar weinig aan konden bijdragen. Al met al een leerzame maar wat passieve ochtend.

Datum van activiteit: augustus 2017
10 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze kookworkshop is een echte aanrader voor teambuilings op Terschelling. Eerst ga je het wad op met Flang om het cultureel erfgoed nader te verkennen en de ingrediënten voor het diner bijeen te sprokkelen (oesters, kokkels, alikruikjes, ed.). Echt heel fijne ervaring. Terug in de studio kan je dan samen een vier gangen menu bereiden, echt super vers en overheerlijk! Het authentieke karakter en bijhorend gevoel voor humor van Flang moet je er wel bij nemen, maar dat konden we wel smaken ;-)

Datum van activiteit: mei 2017
27 april 2017 beoordeeld

We hadden een excursie naar het wad geboekt. Daar hebben we kokkels, aliktuiken, wier, zeekraal en oesters gezocht. Een heerlijke ochtend! In de middag zijn we lekker aan het koken geslagen in de mooie ruimte die daarvoor gecreëerd is. Met de muziek uit de platenspeler en een wijntje erbij was het een gezellige kookworkshop onder de bezielende leiding van de soms wat kritische Flang. En het eten was heerlijk! Goed gezelschap, samen lekker eten en drinken, goede muziek. Wat wil je nog meer?

Datum van activiteit: april 2017
Bekijk meer beoordelingen
10 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vooropgesteld; we hebben een leuke middag en avond gehad. De wandeling om ingrediënten te verzamelen voor het diner was erg leuk. Flang vertelt veel en weet nog veel meer van het eiland, de omgeving en de natuur. Het koken was een wisselende ervaring, hoewel er spontaan ingrediënten binnenkomen (in dit geval cranberry's) mag daar niet spontaan mee gekookt worden (zelfs niet als alle ingrediënten er al staan) want 'Flang is de baas' zoals hij zelf zegt. Daar komt meteen het dubbele gevoel van wat we overhielden aan het bezoek, het ene moment is de gastheer voorkomend, charmant en grappig en dan weer net zo makkelijk chagrijnig, bot en bijna ongastvrij. Niet erg maar het maakt het wel moeilijk om de prijs-kwaliteit positief te beoordelen. Het plekje en idee zijn top, het menu leuk maar niet heel spannend en eigenlijk net niet voldoende en de gastheer laat wat stelen vallen en dan is €67,50 pp toch veel geld...

Datum van activiteit: september 2016
Postoari, Eigenaar van Kookstudio Flang in de Pan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2016

Beste Erik,
Allereerst bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te plaatsen, dat is voor ons erg waardevol. Fijn om te lezen dat je van de wandeling en het diner genoten hebt. 'De baas' en ik zullen je opbouwende kritiek zeker ter harte nemen.
Met vriendelijke groet, Willemijn

Reizigers die Kookstudio Flang in de Pan bekeken, bekeken ook

West-Terschelling, Terschelling
Terschelling, Friesland

In Kookstudio Flang in de Pan geweest? Deel je ervaringen!