Vandaag geopend: 09:00 - 23:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Wildplukproeverij

Leuke ochtend, beperkt aantal kruiden besproken, maar boswachter stond open voor al onze vragen. De ... meer lezen

Beoordeeld op 3 augustus 2017
Marjan J
Amersfoort, Utrecht, Netherlands
via mobiele applicatie
Zelf geraapt eten bereiden - leuk om eens mee te maken

Beoordeeld op 27 april 2017
610simoned
Hulshorst, Nederland
Lees alle 15 beoordelingen

Beoordeeld op 27 april 2017

We hadden een excursie naar het wad geboekt. Daar hebben we kokkels, aliktuiken, wier, zeekraal en oesters gezocht. Een heerlijke ochtend! In de middag zijn we lekker aan het koken geslagen in de mooie ruimte die daarvoor gecreëerd is. Met de muziek uit de platenspeler en een wijntje erbij was het een gezellige kookworkshop onder de bezielende leiding van de soms wat kritische Flang. En het eten was heerlijk! Goed gezelschap, samen lekker eten en drinken, goede muziek. Wat wil je nog meer?

Beoordeeld op 10 september 2016 via mobiele applicatie

Vooropgesteld; we hebben een leuke middag en avond gehad. De wandeling om ingrediënten te verzamelen voor het diner was erg leuk. Flang vertelt veel en weet nog veel meer van het eiland, de omgeving en de natuur. Het koken was een wisselende ervaring, hoewel er spontaan ingrediënten binnenkomen (in dit geval cranberry's) mag daar niet spontaan mee gekookt worden (zelfs niet als alle ingrediënten er al staan) want 'Flang is de baas' zoals hij zelf zegt. Daar komt meteen het dubbele gevoel van wat we overhielden aan het bezoek, het ene moment is de gastheer voorkomend, charmant en grappig en dan weer net zo makkelijk chagrijnig, bot en bijna ongastvrij. Niet erg maar het maakt het wel moeilijk om de prijs-kwaliteit positief te beoordelen. Het plekje en idee zijn top, het menu leuk maar niet heel spannend en eigenlijk net niet voldoende en de gastheer laat wat stelen vallen en dan is €67,50 pp toch veel geld...

Postoari, Eigenaar van Kookstudio Flang in de Pan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2016

Beste Erik,
Allereerst bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te plaatsen, dat is voor ons erg waardevol. Fijn om te lezen dat je van de wandeling en het diner genoten hebt. 'De baas' en ik zullen je opbouwende kritiek zeker ter harte nemen.
Met vriendelijke groet, Willemijn

Beoordeeld op 26 juli 2016 via mobiele applicatie

Ontvangend door de gepassioneerde Flang. Hij neemt je mee over het Wad en verteld veel over de natuur en de omgeving. We sprokkelde zelf alikruiken, oesters en kokkels. Daarna op diverse manieren bereid in zijn mooie kookstudio. Leuk om te doen met kinderen. Al vond ik de de prijs voor hen wel pittig a €30 per kind. Algeheel redelijk pittig geprijsd met de €57 voor workshop per volwassenen en dan nog de drank erbij. 2 flessen wijn a circa €36. Maar uiteindelijk wel een leuke ervaring alles bij elkaar, maakt het een bijzondere ervaring.

Beste Jeroen,
Dank voor je review, dat is voor ons heel waardevol. We zijn blij dat jullie het culinair wadlopen ook als bijzonder ervaren hebben. Graag tot een volgende keer!
Groet, Willemijn

Beoordeeld op 23 april 2016 via mobiele applicatie

Als uitje met de familie als onderdeel van het familieweekend hier geweest. Waren met 23 man en iedereen heeft zich goed vermaakt, zowel binnen als buiten de keuken. The big green egg was ook zeker een succes. Uiteindelijk met relatief simpele recepten een heerlijk menu op tafel gekregen. Sfeer was top, al kon Flang soms vrij direct zijn in zijn commentaren. Hebben een topmiddag en avond gehad.

Postoari, Eigenaar van Kookstudio Flang in de Pan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2016

Dank voor de review, het was een gezellige middag met jullie en heel graag tot een volgende keer!

Beoordeeld op 2 november 2015 via mobiele applicatie

Gewoon een extra leuke plek op Terschelling! Heerlijk eten ( zelf maken) , ongedwongen en gewoon precies zoals het bedoeld is!