“Leuk, duur, wispelturige gastheer”
Beoordeling van Kookstudio Flang in de Pan

Kookstudio Flang in de Pan
Geclassificeerd als nr. 3 van 3 dingen om te doen in Hoorn
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Beschrijving eigenaar: Flang Cupido verzorgt kookworkshops en catering met pure Terschellinger producten. Hij neemt u mee de natuur in om uw eigen ingrediënten te verzamelen, die u daarna samen tot een heerlijke maaltijd bereidt. Koken met al het lekkers dat Terschelling te bieden heeft, zoals oesters en andere schelpen van het wad, vis, zeewier en cranberry’s. Oesterproeverije, Culinair Wadlopen, koken met de Big Green Egg of een Wildpluk Workshop, het kan allemaal. We maken ook arrangementen voor u op maat.
Nuttige informatie: Toiletten, Activiteiten voor oudere kinderen
10 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vooropgesteld; we hebben een leuke middag en avond gehad. De wandeling om ingrediënten te verzamelen voor het diner was erg leuk. Flang vertelt veel en weet nog veel meer van het eiland, de omgeving en de natuur. Het koken was een wisselende ervaring, hoewel er spontaan ingrediënten binnenkomen (in dit geval cranberry's) mag daar niet spontaan mee gekookt worden (zelfs niet als alle ingrediënten er al staan) want 'Flang is de baas' zoals hij zelf zegt. Daar komt meteen het dubbele gevoel van wat we overhielden aan het bezoek, het ene moment is de gastheer voorkomend, charmant en grappig en dan weer net zo makkelijk chagrijnig, bot en bijna ongastvrij. Niet erg maar het maakt het wel moeilijk om de prijs-kwaliteit positief te beoordelen. Het plekje en idee zijn top, het menu leuk maar niet heel spannend en eigenlijk net niet voldoende en de gastheer laat wat stelen vallen en dan is €67,50 pp toch veel geld...

Datum van activiteit: september 2016
Postoari, Eigenaar van Kookstudio Flang in de Pan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2016

Beste Erik,
Allereerst bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te plaatsen, dat is voor ons erg waardevol. Fijn om te lezen dat je van de wandeling en het diner genoten hebt. 'De baas' en ik zullen je opbouwende kritiek zeker ter harte nemen.
Met vriendelijke groet, Willemijn

26 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontvangend door de gepassioneerde Flang. Hij neemt je mee over het Wad en verteld veel over de natuur en de omgeving. We sprokkelde zelf alikruiken, oesters en kokkels. Daarna op diverse manieren bereid in zijn mooie kookstudio. Leuk om te doen met kinderen. Al vond ik de de prijs voor hen wel pittig a €30 per kind. Algeheel redelijk pittig geprijsd met de €57 voor workshop per volwassenen en dan nog de drank erbij. 2 flessen wijn a circa €36. Maar uiteindelijk wel een leuke ervaring alles bij elkaar, maakt het een bijzondere ervaring.

Datum van activiteit: juli 2016

Beste Jeroen,
Dank voor je review, dat is voor ons heel waardevol. We zijn blij dat jullie het culinair wadlopen ook als bijzonder ervaren hebben. Graag tot een volgende keer!
Groet, Willemijn

23 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Als uitje met de familie als onderdeel van het familieweekend hier geweest. Waren met 23 man en iedereen heeft zich goed vermaakt, zowel binnen als buiten de keuken. The big green egg was ook zeker een succes. Uiteindelijk met relatief simpele recepten een heerlijk menu op tafel gekregen. Sfeer was top, al kon Flang soms vrij direct zijn in zijn commentaren. Hebben een topmiddag en avond gehad.

Datum van activiteit: april 2016
Postoari, Eigenaar van Kookstudio Flang in de Pan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2016

Dank voor de review, het was een gezellige middag met jullie en heel graag tot een volgende keer!

2 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon een extra leuke plek op Terschelling! Heerlijk eten ( zelf maken) , ongedwongen en gewoon precies zoals het bedoeld is!

Datum van activiteit: september 2015
Bekijk meer beoordelingen
6 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Flang en Willemien zijn in de wieg gelegd om voor mensen te zorgen. De oestertocht op het wad en de kookworkshop zijn bijzondere ervaringen. Kamers zijn luxe ingericht, mooie, comfortabele badkamer en de bedden sliepen erg goed. Kortom Flang legt de lat hoog en biedt uitstekende kwaliteit. Aanrader!

Datum van activiteit: september 2015

Reizigers die Kookstudio Flang in de Pan bekeken, bekeken ook

West-Terschelling, Terschelling
Terschelling, Friesland

In Kookstudio Flang in de Pan geweest? Deel je ervaringen!