“Niet voor herhaling vatbaar”

Landbouwmuseum en Kinderboerderij 't Hooivak
Geclassificeerd als nr. 2 van 3 dingen om te doen in Hoorn
Attractiegegevens
3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel kleiner dan verwacht, kids hebben zich er wel vermaakt, maar om hier 4€ pp (zelfs voor volwassenen) voor te vragen vind ik wel wat gortig!
Het ponyritje was favoriet!

17 april 2018 beoordeeld

Voor jonge kinderen leuk om een ochtend heen te gaan. Dat je als ouders zijnde ook 4 euro p.p moet betalen vonden wij belachelijk maar goed. Leuk om eens te doen maar de volgende keer gaan we wel weer naar een andere kinderboerderij

15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag met de kleinkinderen hier naar toe geweest. Voor een kleine bijdrage zijn er allerlei activiteiten te doen. De kids hebben de kalfjes en de lammetjes de fles gegeven. Ze hebben boter gemaakt, gereden op de pony en de verschillende dieren geaaid. Ook hebben we er heerlijke zelfgemaakte mon chou taart gegeten en binnen zijn er ook spelletjes te doen en boeken gelezen. Voor alle kinderen een geweldige boerderij om heen te gaan
Ook is er een landbouw museum om even nog rond te kijken. Houd er wel rekening mee dat ze op maandag gesloten zijn.

18 september 2016 beoordeeld

Wat een gezellige ochtend. Een verrassende kinderboerderij met tal van activiteiten die georganiseerd worden. Van een rondje op pony Sterre, tot het kalfje melk geven, zelf boter maken, ballen gooien, graan malen, een tentoonstelling op de zolder, een reuzehobbelpaard en voor de allerkleinsten genoeg te beleven met een mooie zandbak en fietsjes en tractor. Denk vooral niet, we gaan even naar de kinderboerderij, want je komt er niet zo maar weg. Heel leuke sfeer, lieve mensen!

Bekijk meer beoordelingen
11 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

heel gezellig ! 24 april is de Familie dag , alle opa's en oma's en ooms en tantes en neefjes en nichtjes zijn welkom voor €1 !

Reizigers die Landbouwmuseum en Kinderboerderij 't Hooivak bekeken, bekeken ook

Terschelling, Friesland
West-Terschelling, Terschelling

Terschelling, Friesland

In Landbouwmuseum en Kinderboerderij 't Hooivak geweest? Deel je ervaringen!