Landbouwmuseum en Kinderboerderij 't Hooivak
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Geweldige ervaring! Zowel voor jong als oud(er)

Het Hooivak is een bijzondere plek om te bezoeken. Enerzijds is er het landbouwmuseum, waar veel te ... meer lezen

Beoordeeld op 7 september 2018
Iriebierie
Amsterdam, Nederland
Leukste uitje van het eiland!

Wat een onverwacht leuk uitje is dit. Je betaalt €4 voor kinderen vanaf 3 jaar (ook ouders) en ... meer lezen

Beoordeeld op 25 juli 2018
Kkuperus
via mobiele applicatie
Lees alle 10 beoordelingen

Beoordeeld op 17 april 2018

Voor jonge kinderen leuk om een ochtend heen te gaan. Dat je als ouders zijnde ook 4 euro p.p moet betalen vonden wij belachelijk maar goed. Leuk om eens te doen maar de volgende keer gaan we wel weer naar een andere kinderboerderij

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 15 augustus 2017 via mobiele applicatie

Vandaag met de kleinkinderen hier naar toe geweest. Voor een kleine bijdrage zijn er allerlei activiteiten te doen. De kids hebben de kalfjes en de lammetjes de fles gegeven. Ze hebben boter gemaakt, gereden op de pony en de verschillende dieren geaaid. Ook hebben we er heerlijke zelfgemaakte mon chou taart gegeten en binnen zijn er ook spelletjes te doen en boeken gelezen. Voor alle kinderen een geweldige boerderij om heen te gaan
Ook is er een landbouw museum om even nog rond te kijken. Houd er wel rekening mee dat ze op maandag gesloten zijn.

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 18 september 2016

Wat een gezellige ochtend. Een verrassende kinderboerderij met tal van activiteiten die georganiseerd worden. Van een rondje op pony Sterre, tot het kalfje melk geven, zelf boter maken, ballen gooien, graan malen, een tentoonstelling op de zolder, een reuzehobbelpaard en voor de allerkleinsten genoeg te beleven met een mooie zandbak en fietsjes en tractor. Denk vooral niet, we gaan even naar de kinderboerderij, want je komt er niet zo maar weg. Heel leuke sfeer, lieve mensen!

Datum van activiteit: september 2016
Beoordeeld op 11 april 2016 via mobiele applicatie

heel gezellig ! 24 april is de Familie dag , alle opa's en oma's en ooms en tantes en neefjes en nichtjes zijn welkom voor €1 !

Datum van activiteit: april 2016
Beoordeeld op 24 februari 2016 via mobiele applicatie

Samen met dochter van 8 een bezoek gebracht aan 't Hooivak. Ondanks de rust werd alles uit de kast getrokken om mijn dochter te vermaken! Ritje op de pony, kippen voeren, roomboter maken...Ook voor ouders genoeg plekken om te zitten, terwijl de kinderen spelen. Een geslaagde middag!

Datum van activiteit: februari 2016