Landbouwmuseum en Kinderboerderij 't Hooivak
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Geweldige ervaring! Zowel voor jong als oud(er)

Het Hooivak is een bijzondere plek om te bezoeken. Enerzijds is er het landbouwmuseum, waar veel te ... meer lezen

Beoordeeld op 7 september 2018
Iriebierie
Amsterdam, Nederland
Leukste uitje van het eiland!

Wat een onverwacht leuk uitje is dit. Je betaalt €4 voor kinderen vanaf 3 jaar (ook ouders) en ... meer lezen

Beoordeeld op 25 juli 2018
Kkuperus
via mobiele applicatie
Lees alle 10 beoordelingen

Beoordeeld op 24 februari 2016 via mobiele applicatie

Samen met dochter van 8 een bezoek gebracht aan 't Hooivak. Ondanks de rust werd alles uit de kast getrokken om mijn dochter te vermaken! Ritje op de pony, kippen voeren, roomboter maken...Ook voor ouders genoeg plekken om te zitten, terwijl de kinderen spelen. Een geslaagde middag!

Datum van activiteit: februari 2016
Beoordeeld op 15 augustus 2015 via mobiele applicatie

Een hele middag met de kinderen geweest. Boter gemaakt. Pony gereden en de kalfjes, lammetje, konijntjes en de kippen gevoerd. Verder is er nog een zandbak, hobbelpaarden en schommel. Je kunt er wat drinken bestellen en ouders kunnen lekker zitten. We hebben ons prima vermaakt.

Datum van activiteit: augustus 2015
Beoordeeld op 29 april 2015 via mobiele applicatie

Super leuke kinderboerderij met vriendelijke eigenaresse. Veel aandacht voor gezelligheid, kwaliteit en uitstraling. Naast leuke dieren nog veel meer te bieden. Prachtig houten speelgoed, knutselmogelijkheden, spelletjes, etc.