“onder ons ”

Landbouwmuseum en Kinderboerderij 't Hooivak
Geclassificeerd als nr. 2 van 3 dingen om te doen in Hoorn
Attractiegegevens
11 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

heel gezellig ! 24 april is de Familie dag , alle opa's en oma's en ooms en tantes en neefjes en nichtjes zijn welkom voor €1 !

24 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met dochter van 8 een bezoek gebracht aan 't Hooivak. Ondanks de rust werd alles uit de kast getrokken om mijn dochter te vermaken! Ritje op de pony, kippen voeren, roomboter maken...Ook voor ouders genoeg plekken om te zitten, terwijl de kinderen spelen. Een geslaagde middag!

15 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een hele middag met de kinderen geweest. Boter gemaakt. Pony gereden en de kalfjes, lammetje, konijntjes en de kippen gevoerd. Verder is er nog een zandbak, hobbelpaarden en schommel. Je kunt er wat drinken bestellen en ouders kunnen lekker zitten. We hebben ons prima vermaakt.

29 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuke kinderboerderij met vriendelijke eigenaresse. Veel aandacht voor gezelligheid, kwaliteit en uitstraling. Naast leuke dieren nog veel meer te bieden. Prachtig houten speelgoed, knutselmogelijkheden, spelletjes, etc.

Reizigers die Landbouwmuseum en Kinderboerderij 't Hooivak bekeken, bekeken ook

Terschelling, Friesland
West-Terschelling, Terschelling

Terschelling, Friesland

In Landbouwmuseum en Kinderboerderij 't Hooivak geweest? Deel je ervaringen!