Beoordeeld op 10 september 2017 via mobiele applicatie

Doorsnee hotel met redelijk kamers. Helaas enig spinrag ontdekt maar dat past bij de herfst. Goed ontbijt en midden in mooi Hoorn. Prima bed en ruim voldoende handdoeken. Vriendelijk en behulpzaam personeel

Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 9 april 2017 via mobiele applicatie

Op zaterdag markt in het centrum van hoorn. Daar krijg je dorst van. Dan jun je prima terecht op dit terras. Vlotte bediening, prima cappuccino. Het terras is wel heel vol gebouwd. Bij de stoeltjes aan de kant van de weg goed oppassen voor aanstormende fietsers.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 21 juli 2016

Zoals hier boven omschreven,na verscheidene keren Wervershoof (uitstekend),kregen we hier een kater,we gaan hier ook niet meer naar toe,of moeten van bekenden horen een betere ervaring te hebben.Wij hebben hier niet overnacht,maar met het nieuwe concept gegeten,en dat is ons ZEER tegen gevallen.

Kamertip: Wij hebben niet overnacht,maar de maaltijd gebruikt
Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 2 juni 2016

Niet te vergelijken met de oude Keizerskroon. Broodjes niet vers. Broodje filet american zag er niet vers uit. Niet opgegeten werd er een beetje misselijk van na een hap. aangegeven aan de bediening die het mee naar de keuken nam. Bij terugkomst gaf zij aan nou het is vers binnen gekomen. Toch smaakt het echt over tijd. bediening wel erg vriendelijk.

Kamertip: Hotel is goed, maar eten toont niet fris.
Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 26 mei 2016 via mobiele applicatie

Ontvangst was hartelijk, en de kamer schoon. Het ontbijt was uitgebreid en dik in orde. Ligging van het hotel in het hartje van Hoorn, niks mis mee.
De kamers en het hotel op zich zijn voldoende maar ook sterk gedateerd.
De prijs was: "waar voor je geld".
Al met al een prima plekje voor een nacht of een paar dagen.
En Hoorn is zeker de moeite waard.

Datum van verblijf: maart 2016