Beoordeeld op 11 oktober 2018

Een verblijf in De Postoari is geheel in lijn met het vertoeven op Terschelling. De rust en de gemoedelijkheid van het eiland vind je daar terug. Verder: een fijne kamer, goede bedden en een heerlijk ontbijt!

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 11 december 2017 via mobiele applicatie

Wat een fantastische plek! Willemijn en Flang hebben het super voor elkaar op deze locatie. We hebben een rook en stook workshop bij Flang gevolgd. Heerlijk 7 gangen diner met heerlijke wijnen! Dit is aan iedereen aan te raden en het geld zéker waard! Bus stopt voor de deur en fietsverhuur zit om de hoek. Dank jullie wel F&W en tot de volgende keer!

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 23 oktober 2017 via mobiele applicatie

Postoari is een fijne plek voor een korte vakantie. Ruime kamers, een heerlijk ontbijt en een gastvrije sfeer. Echt een aanrader. Kamers zijn allemaal met eigen thema ingericht. Ontbijt bestaat uit product van het eiland.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 26 mei 2017

Een heerlijke locatie met Willemijn en Flang die je relaxed en warm ontvangen. De kamer was ruime en gezellig precies zoals je in zo'n mooi en statig pand mag verwachten. Het ontbijt is bijzonder uitgebreid en van lokale producten. We hebben er een heerlijk weekend gehad en als we weer naar Terschelling gaan dan is wel duidelijk waar we overnachten!

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 29 april 2017

Goed gerenoveerd monumentaal gebouw. Wij sliepen in de kamer (Haseloop) aan de voorzijde met balkon. Ruime kamer met een groot bed en 2 stortdouches.Verder werden we 3 x getrakteerd op een heerlijk gevarieerd en uitgebreid ontbijt. Wij hebben deelgenomen aan de culinaire Wadwandeling incl. kookworkshop, deze was boven verwachting goed. Wij hebben erg genoten.

Kamertip: Kamer met balkon en 2 stortdouches
Datum van verblijf: april 2017