Beoordeeld op 23 oktober 2017 via mobiele applicatie

Postoari is een fijne plek voor een korte vakantie. Ruime kamers, een heerlijk ontbijt en een gastvrije sfeer. Echt een aanrader. Kamers zijn allemaal met eigen thema ingericht. Ontbijt bestaat uit product van het eiland.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 26 mei 2017

Een heerlijke locatie met Willemijn en Flang die je relaxed en warm ontvangen. De kamer was ruime en gezellig precies zoals je in zo'n mooi en statig pand mag verwachten. Het ontbijt is bijzonder uitgebreid en van lokale producten. We hebben er een heerlijk weekend gehad en als we weer naar Terschelling gaan dan is wel duidelijk waar we overnachten!

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 29 april 2017

Goed gerenoveerd monumentaal gebouw. Wij sliepen in de kamer (Haseloop) aan de voorzijde met balkon. Ruime kamer met een groot bed en 2 stortdouches.Verder werden we 3 x getrakteerd op een heerlijk gevarieerd en uitgebreid ontbijt. Wij hebben deelgenomen aan de culinaire Wadwandeling incl. kookworkshop, deze was boven verwachting goed. Wij hebben erg genoten.

Kamertip: Kamer met balkon en 2 stortdouches
Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 27 april 2017

Prima kamer, prima bedden, honesty bar (pak wat je wilt, maar schrijf het even op en betaal later), geweldig ontbijt met lokale producten. Leuk om te combineren met een van de activiteiten van Flang in de pan.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 19 december 2016

Het is goed slapen in mooie kamers in een mooi Historische pand (oude pastorie) en de sfeer is gezellig, huiselijk en warm. 's Ochtends een zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Een prima locatie in het kleine dorpje Hoorn om allerlei activiteiten, zoals wandelen en fietsen, te ondernemen

Datum van verblijf: december 2016
  • Reistype: Reisde alleen